Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer mot homofile fremdeles?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal homser liksom oppføre seg annerledes når de ser nakne menn en heterofile som ser nakne kvinner? Høres rart ut, tror de blir like kåte

Du tror. Jeg vet,- at det sikkert er individuelt - men at jeg ikke blir det.

Som Tom Waits for Alice skrev, så er det akkurat sånn det er. Er jo tross alt vant med dusj på barneskole, ungdomsskole, videregående i tillegg til all idrett, og jeg har enda til gode, i mitt 22år lange liv, å kjenne noen interesse, kåthet, eller ereksjon komme listende på, når jeg er på ett sånn sted.

 

Er litt som de som vokser opp som naturister/nudister. De blir ikke akkurat sprengkåte der de rusler rundt. Det er helt naturlig for de. Det er ingen spenning, ingen nysgjerrighet.

Sånn er det faktisk for alle homofile gutter/menn som har vært "en del av gjengen" på skola.

 

De som kanskje ville blitt interesserte av å se noen i dusjen, er de som ikke dusjer med andre - og på den måten eliminerer jo problemet seg selv. Både for deg, meg og alle andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

tullete argument, tror ikke de automatisk vet hvem som er homo og ikke.

 

Leste et innlegg på vg.no eller db.no for noen dager siden. Finner det selvfølgelig ikke igjen nå men det var vertfal skrevet av en homofil kvinne. Budskapet var rett og slett at de ikke var interessert i heterofile kvinner, og at de kunne "spotte" andre homofile på ganglag, klesstil og andre ting. om det var på gaten i Barecelona eller Norge. Det gjelder kanskje ikke alle, og det er vel kanskje noen som flyr under radaren, men det tyder jo hvertfall på at det til en viss grad er nettopp slik at de forstår det ganske raskt.

Lenke til kommentar

Filmen så sikkert kjempebra ut. Hurra til de som la den ut, men jeg bøyer meg ikke for dette tullet. HERLIGE mennesker begge to, men det de driver med er dessverre ikke bra.

 

Du bøyer deg ikke for "tullet"? Hvordan og hvorfor er det tull? Og hvorfor er de at to samtykkende voksne mennesker som elsker hverandre har levet trofaste sammen hele livet ikke bra? Det må jo være midt i blinken for din Gud?

 

post-52698-0-74071400-1389516425_thumb.jpg

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke helt slik kristendommen hendler om. Vi fordømmer at folk skal gifte seg to ganger. Man skal IKKE skille seg fra sin partner. Man har kun en unntaksregel på dette og det er hvis den andre har drevet hor eller misshandler deg. Dermed så er det bilde du la ut over her helt feil. Det er ikke slik det foregår, selv om det kan se slik ut. Det finnes mange kristne i dag som skiller seg og gifter seg på nytt igjen, men dette er liberal lære og går helt imot bibelen og dens lære. Dermed så blir dette helt feil!

 

Vi mener at man skal være trofaste mot hverandre uansett! Det er ekte moral! :)

Lenke til kommentar

Vi mener at man skal være trofaste mot hverandre uansett! Det er ekte moral! :)

 

Og det er Mr. Duckett and Dr. Jones. Det var poenget.

 

Men du svarer ikke på spørsmålene: Du bøyer deg ikke for "tullet"? Hvordan og hvorfor er det tull? Og hvorfor er de at to samtykkende voksne mennesker som elsker hverandre har levet trofaste sammen hele livet ikke bra? Det må jo være midt i blinken for din Gud?

 

Du bekreftet jo faktisk det i ditt svar, som jeg siterer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Men guds skaperverk er ikke perfekt, det er jo derfor at det finnes masse avvik

 

Det blir som å gå ut i skogen å si: Det treet der er altfor krokete, i forhold til de rette trærne. Hadde skogen vært like interessant hvis alt så ut som en "plantasje", eller ligger skjønnheten i at det er så uperfekt, og dermed kan romme alt mellom himmel og jord?

 

:)

Lenke til kommentar

På grunn av at det går imot guds skaperverk og at det er en styggedom mot den vakre naturen selv, og det er heller ikke normalt. Det er rett og slett en styggedom som jeg ikke bøyer meg i støvet for slik som det moderne sekulariserte samfunnet gjør.

Gir ikke noe mening. Homofile er også guds skapeverk fra ditt perspektiv, du ser det tydeligvis bare ikke. På lik linje med evolusjonen kan det for alt du vet være en mening bak det. Styggedom mot den vakre naturen, faen hvor dumt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det dreier seg om natur og avvik, har man jo bare ulike oppfatninger om hva man anser som akseptabelt, greit osv.

 

Hvis ikke selve det har noen relevans; hvorfor flytter man bare grensen til feks forhold mellom voksen og under lavalder, eller mellom et menneske og et dyr for den del?

Utviklingen slik den er, tilsier vel at det da bare er et tidspørsmål før også de varientene blir ansett spiselige videre PK akseptable.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Gir ikke noe mening. Homofile er også guds skapeverk fra ditt perspektiv, du ser det tydeligvis bare ikke. På lik linje med evolusjonen kan det for alt du vet være en mening bak det. Styggedom mot den vakre naturen, faen hvor dumt

Det er ikke slik gud vil ha det når han kaller det en styggedom. Hvorfor skal gud skape noe han selv syntes er en styggedom?

Lenke til kommentar

Jeg mener at guds skaperverk er perfekt. Det hadde vell ellers blitt kjedelig om alle trær i skogen skulle vært på samme høyde ;) Avvik i naturen er en naturlig del av den. Men man ser ikke homofile dyr i naturen, og men ser ikke at to menn kan få barn sammen. Slik er det bare. :)

Dobbeltmoralsk. Homofile er også guds skapelse, enten du liker det eller ei. Man ser faktisk homofile dyr, uten at jeg forstår sammenligningen. Homo-sapiens er ikke som alle andre dyrearter, trodde du forstod såpass. Har jorden godt av flere barn nå i det hele tatt.. befolkningsveksten har over doblet seg siden 60-tallet. Blir for dumt å rettferdiggjøre meningene dine med bunnløse guds-argumenter

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg mener at guds skaperverk er perfekt. Det hadde vell ellers blitt kjedelig om alle trær i skogen skulle vært på samme høyde ;) Avvik i naturen er en naturlig del av den. Men man ser ikke homofile dyr i naturen, og men ser ikke at to menn kan få barn sammen. Slik er det bare. :)

 

Dyr ute i naturen har ikke plass for tanker om homofili, de bare er seg selv, og det hender at det oppstår det vi kaller "homofili" hos disse dyra, men det ser ikke ut til at det bekymrer dem noe særlig. De tar det kanskje på en mer naturlig måte ..

 

Kjærlighet, er mer enn bare vakker poesi, gode gjerninger, kroppslig nærhet, og altruistiske gjerninger - kjærlighet er også å se seg selv i den sammenhengen man er i, og den sammenhengen heter "sivilisasjon", og skjønne at man er ikke alene, og det er umulig å peke på noen eller noe, og si: det passer ikke her, det er helt overflødig, og det må vi fjerne ..

 

Vi skal ikke miste en eneste en, i hvert fall ikke være årsaken til det, men overlate naturen til naturen selv, og heller hjelpe hverandre uten unntak

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke de som gjør seg til. De som opptrer ekstremt feminint. Det er bare skuespill. Menn er ikke skrudd sammen slik.

 

Og de som later som de er så vanvittig stolt av å være homo. Hvorfor i all verden skulle man være stolt av noe slikt. Jeg tror det er skuespill det også for å være ærlig.

Endret av EvilSeagull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg liker ikke de som gjør seg til. De som opptrer unaturlig feminint. Det er bare skuespill. Menn er ikke skrudd sammen slik.

 

Og de som later som de er så vanvittig stolt av å være homo. Hvorfor i all verden skulle man være stolt av noe slikt. Jeg tror det er skuespill det også for å være ærlig.

 

Saken er jo at alt som skjer er naturlig, og ingen av oss har mulighet til å si hva som passer eller ikke passer, sett i forhold til naturen selv. Du har din personlige mening, og jeg har min. Du vil kanskje både fjerne den homofile, og meg også i samme slengen - for siden jeg forsvarer dette, så er jeg vel i grunnen unaturlig jeg med

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...