Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer mot homofile fremdeles?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har aldri hatt fordommer mot homofile, og har det ikke den dag idag! :) Er enig med dere som sier at dere ikke liker det når de skal gni det opp i fjeset på folk da.

 

Husker bestevenninnen min på ungdomsskolen ofte fikk lavere karakterer enn meg,og når hun da fikk bedre karakter enn meg i noe... ja da skulle hun på liv og død gni dette skikkelig opp i fjeset mitt. Kom gjerne med fingeren oppi fjeset mitt og sang "jeg fikk bedre karakter enn deg!" osv. osv.Og på tross for at hun var bestevenninnen min hadde jeg veldig lyst til å slå hun helseløs i disse tilfellene. Hadde jeg gnidd mine gode karakterer opp i fjeset hennes hadde det jo vært greit.

 

Men slik er det med homofile også. Du må gjerne være homofil, hvorfor skulle jeg bry meg om hvem du er tiltrekt av? Du er et helt vanlig menneske du også, hvem du elsker forandrer ikke det. Vi lever i 2014, ikke 1840 der alle er sykelig kristne som skal følge bibelen til punkt og prikke, og bare heterofile ekteskap er akseptert. Men for guds skyld... jeg gnir ikke min legning min opp i fjeset ditt, så vennligst ikke gni din opp i mitt.

 

 

Sochi har ihvertfall fremdeles fordommer mot homofile, helt utrolig at dem stenger homofile ute

Det er vel ikke bare Sochi da, Russland som land vil ikke ha noe som helst med homofile å gjøre :/ Og de står vel fortsatt like sterkt på anti-homofili lovene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig blitt sjekket opp av en homoseksuell en gang, tok det som et kompliment.

 

Litt usikker på om jeg ble sjekket opp av en som var homoseksuell en annen gang, eller om han bare være hyggelig, men det ble litt mye røring og falsk latter av mine dårlige vitser.

 

Hmm.



Det jeg derimot ikke kan fordra, er å se menn kysse med andre menn, jeg holdt på å brekke meg sist jeg så det.

 

Eller menn som er i overkant fenimine av seg, det syns jeg heller ikke er spesielt gøy å se.

Jeg har ikke noe problem med det, ser bare andre veien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har ikke fordommer mot homofile direkte.

 

Det jeg derimot ikke kan fordra, er å se menn kysse med andre menn, jeg holdt på å brekke meg sist jeg så det.

 

Eller menn som er i overkant fenimine av seg, det syns jeg heller ikke er spesielt gøy å se.

Vist det er to damer som kysser har du vell ingenting i mot det? Slik er det med meg

Lenke til kommentar

Hvorfor slik aversjon mot å se to menn kysse? Mener dere som har en slik forunderlig reaksjon at det er i handlingen feilen ligger, eller i deres egen psyke?

 

EDIT: Satt litt for lenge i mine egne tanker (tolk det som du vil) og registrerte ikke overstående innlegg.

Endret av Dr. Rumack
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har derimot ingenting i veien med å se kvinner kline. Det er rett og slett lekkert!

 

Hvorfor er det sånn? Det er ikke logisk at menn som kliner er motbydelig, mens kvinner som kliner er det motsatte?

 

Med andre ord så skjønner jeg ikke selv hvorfor jeg føler det sånn.

Med kvinner så er det vell motsatt

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fordommer mot homofile direkte.

 

Det jeg derimot ikke kan fordra, er å se menn kysse med andre menn, jeg holdt på å brekke meg sist jeg så det.

 

Eller menn som er i overkant fenimine av seg, det syns jeg heller ikke er spesielt gøy å se.

Altså, å se to mennesker slafse og kline offentlig er udigg uansett kjønn. Men det å se to menn kysse normalt er noe du bare må venne deg til, det kommer du til å se mer av.

 

Jeg undres over alle som har denne "så lenge du ikke gnir det i trynet mitt"-holdningen. Hvem er det som gnir noe i trynet ditt? Er det snakk om de utrolig viktige gay paradene? Eller generelt at menn tar på hverandre offentlig?

Lenke til kommentar

Homofili og heterofili er to ord som ikke betyr så mye, annet enn hva du som person legger i det.

Det virker rart for meg at to menn, eller to kvinner, skal vekke de/det samme som to mennesker reproduktivt gjør.

Homofil betyr vel enkelt "elsker av likheter" - så,

 

Bare ikke vri på naturen i offentlighet og forvent at andre betaler for det. ;) Gjør som dere vil.

Lenke til kommentar

Lesbe her. Har fordommer mot heterofile. Irriterer meg når de absolutt skal kysse offentlig, ekleste jeg vet er å se en mann og en kvinne kysse. Plis, ikke gni det opp i trynet mitt, hetrofolk. Og jeg er imot at menn og kvinner skal få barn sammen, det blir bare for perverst altså. Ellers, gjør som dere vil, lissom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lesbe her. Har fordommer mot heterofile. Irriterer meg når de absolutt skal kysse offentlig, ekleste jeg vet er å se en mann og en kvinne kysse. Plis, ikke gni det opp i trynet mitt, hetrofolk. Og jeg er imot at menn og kvinner skal få barn sammen, det blir bare for perverst altså. Ellers, gjør som dere vil, lissom.

Mener du virkelig det?

Lenke til kommentar

 

Lesbe her. Har fordommer mot heterofile. Irriterer meg når de absolutt skal kysse offentlig, ekleste jeg vet er å se en mann og en kvinne kysse. Plis, ikke gni det opp i trynet mitt, hetrofolk. Og jeg er imot at menn og kvinner skal få barn sammen, det blir bare for perverst altså. Ellers, gjør som dere vil, lissom.

Mener du virkelig det?

 

Seriøst, spurte virkelig om det? Er ikke svaret åpenbart?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...