Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer mot homofile fremdeles?


Skrueduck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke jentekyssing som er problemet, åpenbart.

Skjønner. Jeg må innrømme at jeg selv ikke synes det er spesielt pent å se på. Ungdommer som kysser gjør ingen ting for min del, men når voksne menn gjør det så synes jeg ikke det er så uskyldig lenger, men mer skittent hvis du skjønner hva jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det synes jeg er problematisk, at det blir skittent når menn kysser. Hvofor? Jeg synes det bare er fint, hverken mer eller mindre enn når streite kysser

Det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor til uteforstående, men det jeg kan si sikkert er at det ikke er min feil at jeg ikke liker å se homokyssing og homosex.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Det synes jeg er problematisk, at det blir skittent når menn kysser. Hvofor? Jeg synes det bare er fint, hverken mer eller mindre enn når streite kysser

Det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor til uteforstående, men det jeg kan si sikkert er at det ikke er min feil at jeg ikke liker å se homokyssing og homosex.

 

 

Men du akseptere vel at de kysser som vanlige folk, og har den samme sexuelle nytelse, som du selv har?

Lenke til kommentar

 

 

Det synes jeg er problematisk, at det blir skittent når menn kysser. Hvofor? Jeg synes det bare er fint, hverken mer eller mindre enn når streite kysser

Det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor til uteforstående, men det jeg kan si sikkert er at det ikke er min feil at jeg ikke liker å se homokyssing og homosex.

 

 

Men du akseptere vel at de kysser som vanlige folk, og har den samme sexuelle nytelse, som du selv har?

 

Selvfølgelig

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Det synes jeg er problematisk, at det blir skittent når menn kysser. Hvofor? Jeg synes det bare er fint, hverken mer eller mindre enn når streite kysser

Det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor til uteforstående, men det jeg kan si sikkert er at det ikke er min feil at jeg ikke liker å se homokyssing og homosex.

 

 

Men du akseptere vel at de kysser som vanlige folk, og har den samme sexuelle nytelse, som du selv har?

 

Selvfølgelig

 

 

Så selv om du ikke liker den typen forhold selv, så er du likevel glad for at de som har den legningen, får lov å leve ut sine lyster på samme måten som deg og meg?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det synes jeg er problematisk, at det blir skittent når menn kysser. Hvofor? Jeg synes det bare er fint, hverken mer eller mindre enn når streite kysser

Det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor til uteforstående, men det jeg kan si sikkert er at det ikke er min feil at jeg ikke liker å se homokyssing og homosex.

 

 

Men du akseptere vel at de kysser som vanlige folk, og har den samme sexuelle nytelse, som du selv har?

 

Selvfølgelig

 

 

Så selv om du ikke liker den typen forhold selv, så er du likevel glad for at de som har den legningen, får lov å leve ut sine lyster på samme måten som deg og meg?

 

Hvis du tror jeg er en eller annen homo-hater så tar du feil! Da jeg gikk på folkehøyskole var det en på internatet som stod fram som homo på fylla og jeg var den eneste som backet han!

Lenke til kommentar

Forferdelig navn på det egentlig "homo". Egentlig det som er verst. Kunne vel vært et litt mer ok navn på det vel.

 

Da hadde folk synes det "navnet" var forferdelig. Homo på gresk betyr lik (i dette tilfelle likt kjønn), på romersk betyr det menneske. Det er strengt tatt ingenting forferdelig med det, som det ikke har fått gjennom bruken.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ordet "lesbisk" ikke er så fint. Jeg er det selv, og foretrekker egentlig å bli kalt skeiv. Gjør ingen ting om folk sier at jeg er lesbisk eller kaller meg lesbe, men er ikke det fineste ordet jeg vet om.

 

Ordet "lesbisk" høres ut som en sykdom. "Hvor er Kari?" " Kari er borte fra skolen fordi hun har blitt lesbisk, og blir derfor borte i noen dager til hun føler seg bedre".

 

Hentet fra Wikipedia. "Homofile kvinner omtales også ofte som «lesbiske». Ordet stammer fra den greske øya Lesbos, hvor dikterinnen Sapfo, kjent blant annet for sine kjærlighetsdikt til andre kvinner, levde" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ordet "lesbisk" ikke er så fint. Jeg er det selv, og foretrekker egentlig å bli kalt skeiv. Gjør ingen ting om folk sier at jeg er lesbisk eller kaller meg lesbe, men er ikke det fineste ordet jeg vet om.

 

Ordet "lesbisk" høres ut som en sykdom. "Hvor er Kari?" " Kari er borte fra skolen fordi hun har blitt lesbisk, og blir derfor borte i noen dager til hun føler seg bedre".

 

Hentet fra Wikipedia. "Homofile kvinner omtales også ofte som «lesbiske». Ordet stammer fra den greske øya Lesbos, hvor dikterinnen Sapfo, kjent blant annet for sine kjærlighetsdikt til andre kvinner, levde" :)

Lesbe høres mer sexy ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge de ikke tar den i munnen og ræva når jeg er til stede, og ikke snakker om det bryr jeg meg ikke. Men ellers vil jeg ikke ha noe med homofile å gjøre , har en bifil venn, nok med han, det er bare det at man vil alltid føle seg annerledes rundt dem, jeg stikker og tar meg en øl , hva skal du gjøre? Jeg skal suge kjæresten. .. Med vanlig folk, stikker ned og får meg litt mus, høres bra ut. Samtidig er ikke kjærlighet kjærlighet for det første for disse folka ofte AIDS, og mange andre ting som hiv fordi de tar den i rumpa. Er ikke religiøs er bare ærlig.



Anonymous poster hash: b5d81...a5c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...