Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har fått med deg min holdning til filming får du følge med neste gang ;)

 

Men filming, hater det. Eller, hater at dommerne ikke kan klare å finne en løsning som stopper filming, og som ikke minst stopper behovet for filming.

Sikkert, ble bare litt usikker hva du mente om Adnan-episoden :)

Godt å høre et klart standpunkt både mot egne og andre spillere.

Lenke til kommentar

Verdens største talent blir å ta litt i. Neymar, Isco og Götze er tross alt fortsatt i den kategorien, spør du meg, og de er vel så gode (eller var, om man ser på hvor de var når de var 18 år gamle).

 

Men Adnan kommer til å være med i diskusjonen om Ballon d'Or med en gang Messi/Ronaldo-hegemoniet er over, det er helt sikkert. Han har allerede spilt over dobbelt så mange kamper som jeg forventet at han skulle få denne sesongen, og prestert mer enn dobbelt så bra. Helt klart det største talentet i PL, og muligens også topp 5 i verden.

Lenke til kommentar

Dette blir selvsagt en høyst subjektiv diskusjon, men Isco spilte i Malaga mot dårligere motstand enn United møter hver uke nå. Neymar spilte i Santos i brasiliansk liga, som er milevis unna PL, og han er etter mitt syn ganske overvurdert. Götze er god, men han er ikke Januzaj-god. Spillerne som blir nevnt er dessuten 2-3 år eldre enn Januzaj, og jeg ville ikke byttet Januzaj mot noen av de i dag. Man må huske på at Januzaj har vært blant de bedre på banen for United i kanskje 80% av kampene han har spilt. Det er ikke mange 18-åringer som kan skilte med en så god statistikk. Argumentet om at han bare har en halv sesong bak seg bortfaller i mine øyne, da han allerede har vist at han har alt som kreves på dette nivået inne. Han kan bare bli bedre enn det han har vært til nå.

 

Jeg sliter med å komme på et større talent i hele verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...