Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joa, Ronaldo hadde ville kamper han også på den tiden. Men Januzaj er mye mer stabil enn det Ronaldo var på samme tid.

 

Enig, Januzaj er allerede bedre enn C.Ronaldo i denne alderen. Men det spørs om han har like viljestyrke som C.Ronaldo når han har nådd i toppen? Sistenevnt ble bare bedre og bedre etter å ha nådd i toppen hvor der folk ville ha blitt late og holdt seg i samme nivå.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Å bevise sitt eget poeng på samme side av diskusjonen. :wee:

 

Greit Adnan har vært god, men ikke Ronaldo-god.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yOcPZvFd1k8#t=552

 

En ting er at han var god, men se hva han ble utsatt for. Er noen røde kort som (antageligvis) ikke ble gitt inni der. 9:10 f.eks. er jo spinnvill. 10:20 er også et soleklart rødt kort. 3:16 må være tidenes seneste bodycheck. 5:05, 5:10, 5:20 og 5:35 er jo alle sinnsyke taklinger med høy fart, og mot samme lag! 6:45 en annen, mot det som også ser ut som samme lag (kan være Leicester og Everton muligens). At man stusser på at disse spillerne filmer en gang i blant er merkelig.

 

Innleggsteknikk av de ytterst sjeldne, vanvittig tempo. Greit nok, ikke noe discredit til Adnan, men han er en åtter, kanskje nier, der Ronaldo er en klar tier.

 

Helt enig, han hadde en teknikk, samtidig som en utrolig innihelvettesvanvittig fart og rykk. Han var en mye større trussel en Januzaj med alle de ekstremferdighetene hans. Det eneste Januzaj per idag er soleklart bedre på enn Ronaldo på den tiden, er hvor smart spiller han er. Ronaldo trikset og flikset og la inn med en syk teknikk, mens Januzaj kanskje skyter en genial stikker i samme situasjon. Samtidig så er Januzaj ekstremt stabil i spillet sitt. Jeg kan bare huske en kamp der han har vært helt utav det, mens Ronaldo ofte var usynlig i kampene sine.

 

Det blir uansett vanskelig å sammenligne disse to spillerene, men jeg syns at Januzaj vil oppfylle potensialet sitt mest i 10er rollen, hvis vi får en verdensklasse spiller med fart på vingene da, såklart.

Lenke til kommentar

Enig. Utrulig så viktig han har blitt for oss, men eg må sei meg enig med Latias, tenkte det samme under kampen i dag. Forskjellen mellom Januzaj og CR er at mens CR hadde evnen til (i den alderen) å gjere noko spektakulært og imponere var det ikkje han som skulle vinne kampar for oss og bære laget fram, det må Januzaj for oss no. Eg er redd at han ikkje har gode nok spelarar rundt seg (Scholes, Keane, Neville etc) til at han komma på like høgt nivå som CR.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det vil være noe problem at han ikke har gode nok spillere rundt seg. Jeg håper og tror dette er gutten som blir en av legendene våre. Se på Stevie G feks. Han har da aldri hatt gode spillere rundt seg, men i storhetstida så var han jo på et skyhøyt nivå (må ærlig innrømme at jeg har stor respekt for hva den mannen har fått til). Januzaj spiller mot gode spillere uke inn og uke ut som 18-åring, og jeg er sikker på at han vil bli fantastisk god. Ballon d'Or innen 4 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...