Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Digger Januzaj, men han har ikke fungert optimalt under LvG. Liten tvil om at La Liga passer tekniske spillere mye bedre enn "tøffe PL", så jeg tror han kunne utviklet seg mye i Real Sociedad. Positiv.

 

Samtidig liker jeg det best når United utvikler spillerne helt selv. Det gir så mye sjel og knytter et så sterkt bånd, både mellom klubb og spiller og ikke minst spiller + supportere. .

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Under en dugende manager? Hvorfor ble han helt utelukket i Dortmund da, og ikke minst av Belgia? Rapportene sier at han har store holdningsproblemer og det som verre er. 

 

Ingen jeg heller vil at skal slå gjennom enn Januzaj, men det er så uendelig flåsete å legge skylden på treneren alltid, når han egentlig ikke har prestert noe som helst siden oktober 2013.

Lenke til kommentar

Er folk overrasket over at han ikke ble brukt av Dortmund? De hadde Reus, Aubameyang, Mkhitaryan, Ramos og Kagawa fra før av. Hvilken grunn skulle de ha til å bruke han? Ikke hadde de noen økonomisk nytte av å bruke han og ikke hadde de en kjøpeklausul. Det er som om Barca hadde sendt en lovende keeper på lån til United for så å bli overrasket over at han ikke får spille. Sier seg selv at man blir utelukket fra verdens best rankede landslag når man ikke engang spiller fast på klubblaget. Tidenes mest poengløse utlån av LVG/Woody.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...