Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han gjorde det samme på U21 i går.

I intervjuet så sa at han alltid tenkte på seg selv, og at han følte han måtte prøve på mål... Merkelig holdning, men vanlig blant spisser og er visst en holdning man ønsker at spisser skal ha... Usikker på om LvG er enig.

Januzaj bør spille venstre kant. Jeg har ennå til gode å se han være like skarp på høyresiden; det kreves veldig gode avslutterferdigheter og en evne til å bruke begge bein når man spiller innovervendt ving. Januzaj mangler ennå litt på det.

 

Jeg har satt mer pris på han når han har driblet seg rundt backen fra venstresiden og slått inn eller gått for skudd derfra. Tar jeg ikke helt feil så har vel alle scoringene hans i PL kommet fra den siden også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Nei, han er pdd ikke god nok for førstelaget, så ser ikke helt hvorfor det skulle vært et problem. Spesielt ikke når Moyes fikk han til å prestere i fjor, samt allerede kjenner han som spiller. Om Januzaj ikke får det til å fungere ila sesongen, og vi får inn flere nye spillere neste sommer, så tror jeg han vil slite med å komme seg inn på førstelaget igjen, med mindre han faktisk forsvinner ut på et vellykket låneopphold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...