Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?


Anbefalte innlegg

God ettermiddag mine venner! Vi har en diskusjonsoppgave på skolen hvor vi diskuterer hva jenter tenner på. Noen mener det er utseende, andre mener ærlighet. Når jeg sier ærlighet, så mener jeg f.eks "Hei, du gir meg ståpikk" ærlig.

 

Dette er faktisk noe jeg har bruk for. Jeg er forferdelig når det kommer til jenter. Det mest romantiske jeg har sagt til en jente er "Du er liten og topp, håret ditt lukter flott"... hvis ikke det sier noe så vet ikke jeg as. haha :p

 

Kom med innspill! Hva tenner jenter på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsikkerhet, fine øyne, sjarm, et fint smil, glimt i øyet, kjemi... Kan være så mangt.

 

Når det gjelder bare det å generelt bli kåt, så skal det nesten ingenting til. Holder at jeg tenker på det ;)

Etter jeg begynte på microgynon som 15-åring (som altså betyr at jeg har gått på dem en stund) så kan ikke jeg kjenne sånn "nå er jeg kåt" om du skjønner. Det er vanskelig å forklare, men før så var det sånn at jeg kunne kjenne at det kriblet osv, mens nå så kribler det ikke noe sted. Men forklaringen kan muligens være også at jeg har lyst på sex hele tiden uansett. :wee:

Jeg føler dog denne kriblingen om jeg har hatt mensen noen dager.

 

Så hva jeg tenner på det vet jeg ikke. Jeg tenner vel på kjæresten i sin helhet da antar jeg.

Lenke til kommentar

Jeg brukte den p-pillen før. Eneste den gjorde for meg var at jeg mistet mensen. Jeg har vel i grunn lyst på sex mer eller mindre hele tiden. Brukte å bli mer kåt av mensen. Nå bruker jeg spiral, så har ikke mensen av den grunnen. Ble mer kåt når jeg var gravid også... :)

Hmm ja, men det er så rart for at jeg ikke kjenner den kriblingen (jeg får sånn kribling i hele kroppen, så er derfor jeg kaller det det) betyr ikke at jeg ikke har lyst. Men akkurat hva jeg tenner på vet jeg ikke. Det er ikke sånn at jeg blir tent av å se en fyr i bar overkropp på gata, så jeg tror for min del så handler det om en del mer enn bare utseendet.

Men det er heller ikke sånn at jeg blir kåt om en fyr er ærlig. Det er vel en sammensetning av alt kan jeg tenke meg :)

Lenke til kommentar

Svaret til trådstarter er altså at han skal hindre dere i å få tak i P-piller og helst gjøre dere gravide.

Haha, nei - tror ikke det. Er veldig individuelt hva man tenner på, vanskelig å svare generelt. Prøvde å svare litt lenger opp da.

 

Er vanskelig å svare noe som går på utseende, for sjarm og kjemi har mye å si. Jeg blir kåt av å tenke på sex eller lese om sex også, men det går mer på generell kåthet enn på person.

Lenke til kommentar

Svaret til trådstarter er altså at han skal hindre dere i å få tak i P-piller og helst gjøre dere gravide.

Haha ja :wee:

 

Nei, men jeg får ikke nedsatt sexlyst av pillene da. Sexlysten er på topp. Men jeg vet ikke hva jeg kan si når man spør hva jeg tenner på konkret, for det er ikke en spesiell ting jeg tenner på ved kjæresten f.eks. Det er jo hele han. Både personligheten hans og utseendet hans :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...