Gå til innhold

Hvordan lage en amerikansk psn konto


Leffi78

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg til og legge inn på PSN ved bruk av paypal. Har laget meg en amerikansk paypal bruker og lagt inn mastercardet mitt som betalingsmåte. Jeg brukte dermed adressen jeg har fått ved å registrere meg på Borderlinx på paypalen og PSN. Fylte akkurat på 10 dollar og kjøpte meg Trials Fusion som er på salg til 15 dollar i US store.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ikke an å legge inn norsk visa eller mastercard som betalingsmåte på US kontoen din?

 

Må du kjøpe slike kort osv?

 

Er det noen som vet om jeg laster ned destiny på us kontoen min, vil jeg da bli låst opp mot amerikanske servere? Noen som vet hvilke spill som er låst opp mot amerikanske servere? slik at det er fare for å komme over tidenes lag fest?

Lenke til kommentar

Går det ikke an å legge inn norsk visa eller mastercard som betalingsmåte på US kontoen din?

 

Må du kjøpe slike kort osv?

 

Er det noen som vet om jeg laster ned destiny på us kontoen min, vil jeg da bli låst opp mot amerikanske servere? Noen som vet hvilke spill som er låst opp mot amerikanske servere? slik at det er fare for å komme over tidenes lag fest?

nei det går ikke ann å bruke norske visa kort og mk lengre det virka fra en del år siden, men dette ble endra fra noen år siden!

 

Du kan lage amerikansk paypal, men det virker ikke alltid å legge til norsk visa kort på amerikansk paypal, dette ser ut som en mandagsgreie....

 

Ingen spill så langt på ps4 er låst til noen servere, så alle spilla virker som normalt online

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår..... Det er helt sjanseløst å fylle opp lommeboken med norsk paypal.. Du må ha amerikansk paypal?

 

Dæen så mye greiere dette var på xbox one.... der var det bare å skifte adresse, alt annet gikk som vanlig. Men er nok mulig dette blir endringer på når den blir lansert :-P

Lenke til kommentar

Nå har jeg opprettet en US konto på psn.... Jeg har laget meg en us adresse med borderlinx... som jeg også brukte til å opprette en amerikansk Paypal konto.

Brukte mitt norske Mastercard til paypal kontoen min, da visa kortet mitt er linket opp mot norske psn brukeren min.

 

Så langt ser alt ut til å fungere. Men siden det er vedlikehold på serverne, får jeg ikke testet å kjøpt noe via US kontoen min enda. Kommer med oppdatering når jeg får prøvd dette ut.

Lenke til kommentar

Det funket for meg også å legge til et kort. Men for meg gikk det aldri ann å kjøpe noe fra paypal kontoen. Men jeg la heller aldri inn penger i lommeboken i paypal heller. Må man det?

 

Så du la til norsk kort i en amerikansk paypal konto og fikk ikke handlet fra psn store? Da er det eneste alternativet pr dags dato å kjøpe sike kort da. Ingen vei utenom

Lenke til kommentar

 

Det funket for meg også å legge til et kort. Men for meg gikk det aldri ann å kjøpe noe fra paypal kontoen. Men jeg la heller aldri inn penger i lommeboken i paypal heller. Må man det?

 

Så du la til norsk kort i en amerikansk paypal konto og fikk ikke handlet fra psn store? Da er det eneste alternativet pr dags dato å kjøpe sike kort da. Ingen vei utenom

 

funker fjell for meg å fylle på direkte fra min amerikanske paypal

Lenke til kommentar

For meg er det ca 50/50 med min amerikanske paypal-konto. Har fått fylt på kontoen med 10$ et par ganger, og kjøpt spill direkte én gang, men transaksjoner har feilet en rekke ganger nylig. Sist var for et par dager siden når jeg skulle fylle på med 50$. No go.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe pre-paid fremover for å være på den sikre siden. Jeg har lagd en amerikansk konto på amazon, og så langt ser det ut til å funke fint.

Lenke til kommentar

 

Det funket for meg også å legge til et kort. Men for meg gikk det aldri ann å kjøpe noe fra paypal kontoen. Men jeg la heller aldri inn penger i lommeboken i paypal heller. Må man det?

 

Så du la til norsk kort i en amerikansk paypal konto og fikk ikke handlet fra psn store? Da er det eneste alternativet pr dags dato å kjøpe sike kort da. Ingen vei utenom

 

Jepp, fikk det aldri til. Har du klart å kjøpt noe?

Lenke til kommentar

Sagt det tidligere i denne tråden. De godtok aldri kortet mitt (Prøvde 3 forskjellige kort) og tilslutt blokkerte de kontoen min. Og forventet at jeg skulle bli kontaktet av en spesialist. Måtte også vente 2 dager før jeg fikk kontakt, noe som jeg ikke aksepterte. Men heldigvis trakk de ikke meg for noen penger, men får ikke kommet meg på amazon kontoen igjen før jeg har giddet å snakke med en spesialist. Der jeg må sende passet mitt eller fødselsnummer. Håpløst

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

synd jeg ikke klarer det. Hvordan klarte du det ? Kan du forklare nærmere hvordan du fikk det til å fungere?

fikk meg en amerikansk adresse fra borderlinx, gikk til paypal så lagte jeg en konto prøvte å linke visakortet og fikk det ikke til, så 2-3mnd senere så jeg en her i tråden som fikk dette til så testa jeg selv og fikk det til så gikk jeg til sonyentertainmentnetwork.com logga inn gikk til wallet og prøvte å fylle på 50$ med paypal kontoen og det funka, ser ut som den paypal greia er en mandagsting rett og slett

 

 

Røsk meg i trompeten og knip godt med kaviar krysset!! Hadde du vært i umiddelbar nærhet skulle du fått deg et godt trynsleik :tease:

 

Dette funket som faen....

Nå får jeg endelig betalt med norsk visa, i amerikansk paypal konto på psn us kontoen min. Dæven det har vært mye dill med å få dette til. Klarte ikke å legge til mastercard, bare vise... men det er shit samme!

 

vil gjerne takke alle for gode informative poster i denne tråden, anbefaler noen å oppdatere første posten med idiotsikker framgangsmåte!

 

takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...