Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

 

Det VG skriver i dag er at de har intervjuet sjåføren og det later til at han selv eier bilen. Han virker som å ha et snev av fornuft når han sier at et menneskeliv er verdt mer enn det bilen koster. Så kan man selvfølgelig spekulere i om det er uvettig kjøring eller om han var uheldig inntil etterforskningen avslører hva som faktisk har skjedd. Uansett synd å få totalvraket en slik bil.

 

Nei. Han hadde ikke lappen, og han sklei noen hundre meter i en femtisone. Det var uvettig kjøring. Om det var hans bil var dette beste mulige utfall spør du meg. Får håpe han ikke har råd til en ny (og at han ikke får lappen på lenge).

 

Edit: Det var tydeligvis ikke hans bil. Fredrikstad blad.

 

Jeg sier ikke det IKKE er uvettig kjøring. ;) Jeg refererte kun til VG skrev uten å si dette var sannheten. Det er som du sier, uvettig. Han påstod å ha hatt 40km/t, du sklir ikke 200m selv på gressplen da. Og for øvrig: Det at han fant reservenøkkelen hjemme trenger ikke bety at bilen ikke er hans. Eller? Kan være noen foreldre med et snev av fornuft som ikke vil han skal ta den bilen ut på tur.

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Edit: Det var tydeligvis ikke hans bil. Fredrikstad blad.

I flg. en artikkel som ble postet her tidligere, men fjernet pga han ble navngitt, så var bilen hans. Faren/foreldrene tok vare på nøklene så han ikke hadde fri tilgang til bilen.

 

Uansett hvor dust mange her mener han er, så må jeg bare si at jeg er imponert over det siste jeg leser hvor han faktisk tar ansvaret for egne handlinger fremfor å bortforklare dette i vildens sky.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Det var tydeligvis ikke hans bil. Fredrikstad blad.

I flg. en artikkel som ble postet her tidligere, men fjernet pga han ble navngitt, så var bilen hans. Faren/foreldrene tok vare på nøklene så han ikke hadde fri tilgang til bilen.

 

Uansett hvor dust mange her mener han er, så må jeg bare si at jeg er imponert over det siste jeg leser hvor han faktisk tar ansvaret for egne handlinger fremfor å bortforklare dette i vildens sky.

 

 

Tja, han sier jo at han kjørte i 40km/t og at han helt ut av det blå fikk hjulslipp under akselerasjon, selv ikke denne bilen spinner under normalt gasspådrag... Jeg vil kalle det bortforklaring :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, det er heldigvis slutt på at panseret er så massivt at når du frontkolliderer så ryker det i hengslende og fyker igjennom frontvinduet og kapper deg i 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Børning kan bli bra.

Kanskje litt harry, men hvis vi ser på de andre bilfilmene, skal det ikke mye til for å lage noe bedre.

Litt scheptisk til Need for Speed, bruker pengene på noe annet, men Børning skal jeg se :p

 

Edit: Grammatisk feil.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hahaha, sier kanskje litt om norske skuespillere da :p

 

Am-Car mot japsemiljøet ja, kan jo bli bra det :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...