Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen her fra bergensområdet som har et GoPro Hero 2? Mitt skeleton housing har fått seg en ripe i linseområdet, og trenger en for roadralley neste uke. Hadde satt pris på om noen kunne låne bort for en liten stund. Evt. selge meg.

Endret av WheelMan
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hvilken bil tror dere Top Gear har valgt som Reasonably Priced car?

Den skal visst ha adevate kjøreegenskaper, og skal gi mye bil for pengene.

Jeg synes det hadde vært kult, om de hadde hatt en GT86, men den er kanskje litt dyr?

Skrevet (endret)

Det skal jo helst være en forhjulsdrevet kompaktbil fra det fjerne Østen. GT-86 er kanskje "mye for pengene", men ikke på samme måte som RPC-ene.

Endret av Isbilen
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Kia er jo den nåværende, Hyundai kan jo være en mulighet.

Hva med en liten bil på størrelse med Fiesta eller Ka, med en stor motor?

Skrevet

Kia er jo den nåværende, Hyundai kan jo være en mulighet.

Hva med en liten bil på størrelse med Fiesta eller Ka, med en stor motor?

Det blir en gørrkjedelig kompakt sedan/hatchback med bitteliten motor, fra ett billigmerke, tenk dacia/huyndai/kia/fiat etc. sånn som det alltid har vært og skal være!

Skrevet

Det blir vel sagt, ja. Jeg tror vi kan forvente oss et billigmerke, slik det alltid har vært. En Fiesta er i hvert fall et billig og fornuftig kjøp.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det hadde vært fett med noe annerledes da?

Skrevet

Hehe ble inspirert å kikka etter matte biler på vei hjem. Så en del men styggest var en audi tt som sikkert var brun/gull men så ut som bæsj. JEg lo av de som kjørte den :p

Skrevet

Det blir vel sagt, ja. Jeg tror vi kan forvente oss et billigmerke, slik det alltid har vært. En Fiesta er i hvert fall et billig og fornuftig kjøp.

Fiesta er en for god og for kjent bil til at jeg tror de velger den, dessuten er den en av de dyrere bilene i superbilligbilsegmentet segmentet hva gjelder pris.

Mtp. de forrige bilene, Suzuki Liana, Chevrolet Lacetti og sist Kia Cee'd. Antar jeg nå siden Dacia satser så stort at vi fort kan få seg en Dacia Sandero som neste Reasonably Priced Car. :)

Skrevet

Jeg har muligens en Land Cruiser på hånda, kanskje ikke verdens cooleste bil, men den har automat og det har jeg hatt lyst på en stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...