Gå til innhold

Leken «Knock out» - Er blind vold på moten igjen?


Anbefalte innlegg

Leken «Knock out», som går ut på å slå ned tilfeldig forbipasserende på gata, brer seg i USA. Flere tilfeller er registrert og dokumentert av overvåkningskameraer. Folk og amerikanske myndigheter er bekymret


Kilde VG: http://www.vgtv.no/#!/video/74905/doedsfarlig-lek-brer-seg-i-usa-nb-sterke-bilder

Vi adopterer jo det meste fra USA om dagen og det er vel bare et tidsspørsmål før blind vold blir populært også her hjemme...

Hvorfor er egentlig blind vold så morsomt for noen mennesker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle likt å forstå hvordan man kommer til det punktet der man synes det er greit å slå ned tilfeldige på gaten som en ren fritidssyssel. Hva slags miljø og oppvekst må til?

 

En oppvekst i ghettoområdene i USA hvor regjeringen ikke bryr seg en dritt om en lever eller dø er nok en ok start.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke noen grunn til å gjøre noe slikt.

 

Regjeringen i USA bryr seg uansett ikke en dritt om noen, uansett hudfarge.

 

Jeg skrev ikke at det var grunnen. Jeg skrev at det er en ok start, derav, et godt utgangspunkt.

Når ungdom ikke har noen tilbud, ingen grenser og attpåtil begynner å kjede seg, da kan det fort bli skummelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at det var grunnen. Jeg skrev at det er en ok start, derav, et godt utgangspunkt.

Når ungdom ikke har noen tilbud, ingen grenser og attpåtil begynner å kjede seg, da kan det fort bli skummelt.

Det er ikke noen god start heller, for det er å starte i feil retning.

 

Ungdommer bør ha bedree vett enn som så. . De vet at å slå ned tilfeldige personer på gaten er noe som er forkastelig, og det hjelper ikke om de er uten fritidstilbud og kjeder seg.

Dette er noe de ikke skal gjøre. punktum. Og det fins ikke noe forståelse for denslags oppførsel.

 

Det er forresten en tenåring som ble skutt av et offer som han prøvde å slå ned, men han ble ikke drept.

 

Han ble skutt, og etter et opphold på sykehus, så fikk han fengselsstraff. Han fortjente det han fikk, han vet det selv også og han gjør neppe det samme igjen.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen god start heller, for det er å starte i feil retning.

 

Ungdommer bør ha bedree vett enn som så. . De vet at å slå ned tilfeldige personer på gaten er noe som er forkastelig, og det hjelper ikke om de er uten fritidstilbud og kjeder seg.

Dette er noe de ikke skal gjøre. punktum. Og det fins ikke noe forståelse for denslags oppførsel.

 

Det er forresten en tenåring som ble skutt av et offer som han prøvde å slå ned, men han ble ikke drept.

 

Han ble skutt, og etter et opphold på sykehus, så fikk han fengselsstraff. Han fortjente det han fikk, han vet det selv også og han gjør neppe det samme igjen.

 

At de burde ha bedre vett enn som så,er jeg veldig enig i, men i stedet for å fokusere på straff på et individuelt nivå må man første finne ut hvorfor disse ungdommene mister all respekt for sine medmennesker. Det spørsmålet er så dypt og har så mange faktorer som spiller inn at jeg velger å ikke utdype mer..

 

 

Det er nok av blind vold i norge og, hvor tilfeldige personer blir slått ned, tilsynelatende uten grunn.

Siden dette som oftest skjer på nattestid, gjerne med alkohol i bildet, blir det ikke hauset opp på samme måte som denne "Knock out" leken.

Lenke til kommentar

At de burde ha bedre vett enn som så,er jeg veldig enig i, men i stedet for å fokusere på straff på et individuelt nivå må man første finne ut hvorfor disse ungdommene mister all respekt for sine medmennesker. Det spørsmålet er så dypt og har så mange faktorer som spiller inn at jeg velger å ikke utdype mer..

Det er ok.

Men mitt poeng er at årsaken ene og alene ligger hos dem selv.

 

Dette er ikke noe som noen andre kan gjøre noe med.

Hvis de ikke har vett og respekt nok for andre mennesker til å la være å gjøre noe slikt, så er det kun en lærepenge i form av fengsel eller å bli skutt av et av ofrene som kan få dem til å våkne.

 

Nå er det mulig at det blir slutt på dette i USA pga eksemplet med han som ble skutt og deretter fikk fengselsstraff.

Men om dette begynner å skje i Norge, så er det antakelig ikke mulig å stoppe det, før evt ungdommene selv blir lei av det hele og begynner med noe annet.

 

For i Norge syr man puter under armene på kriminelle som begår kriminelle handlinger mot vanlige folk.

Istedefor å tenke på offeret for handlingen, samt evt fremtidige offer, så er det voldsforbryteren man tenker på, og han får all mulig slags omsorg og klapp på skulderen,mens offeret blir overlqatt til seg selv.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

En ting som ikke fremkommer i tradisjonell norsk media er at dette ikke er en tilfeldig "lek", men nøye utstudert, rasisme mot hvite mennesker.

 

 

Svarte ungdommer i USA har skapt et nytt spill som kalles «Knockout-game». Det er derimot ikke noe TV-spill, men virkelighet. Det går enkelt ut på å slå ned uskyldige hvite mennesker på gaten. Den som «knocker» en hvit person med et eneste slag får flest «poeng». Flere mennesker har dødd etter å intetanende ha blitt slått ned på gaten.

 

 

 

(http://is.gd/4TBNbe)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leken «Knock out», som går ut på å slå ned tilfeldig forbipasserende på gata, brer seg i USA. Flere tilfeller er registrert og dokumentert av overvåkningskameraer. Folk og amerikanske myndigheter er bekymret

Kilde VG: http://www.vgtv.no/#!/video/74905/doedsfarlig-lek-brer-seg-i-usa-nb-sterke-bilder

 

Vi adopterer jo det meste fra USA om dagen og det er vel bare et tidsspørsmål før blind vold blir populært også her hjemme...

Hvorfor er egentlig blind vold så morsomt for noen mennesker?

 

Det er et spørsmål om kultur og opplæring, og den kulturen og opplæringen vil vi ikke se noe av her i Norge utenom, kanskje, som enkeltstående tilfeller.

 

Vi må bare sikre at ungdom får meningsfulle hverdager, og sikre at alle ungdommer får muligheter og fritidstilbud.

Lenke til kommentar

Kultur meg i r*va. Hvordan er dette kulturelt motivert?

 

Dette er grov, sadistisk, uprovosert, rasistisk vold. Disse må straffeforfølges og fengsles.

 

Jeg ikke forøvrig ikke så sikker på at dette er langt unna Norge. Med den rekordhøye asylimporten vi har hatt til Skandinavia de seneste årene er det bare et tidsspørsmål før også en hvit nordmann får føle det flerkulturelle fellesskapet på kroppen.

 

Bokstavelig talt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kultur meg i r*va. Hvordan er dette kulturelt motivert?

 

Dette er grov, sadistisk, uprovosert, rasistisk vold. Disse må straffeforfølges og fengsles.

 

Jeg ikke forøvrig ikke så sikker på at dette er langt unna Norge. Med den rekordhøye asylimporten vi har hatt til Skandinavia de seneste årene er det bare et tidsspørsmål før også en hvit nordmann får føle det flerkulturelle fellesskapet på kroppen.

 

Bokstavelig talt.

 

Grov, sadistisk, uprovosert vold er kultur:

Det oppstår ikke av seg selv.

 

Slike typer kulturer oppstår når ungdom ikke får ordentlig oppdragelse og blir overlatt til å underholde seg selv fra ung alder, uten ordentlige og fredelige fritidstilbud.

 

Det henger altså sammen med fattigdom og mangel på et trygt sosialt fellesskap.

Lenke til kommentar

 

Grov, sadistisk, uprovosert vold er kultur:

Det oppstår ikke av seg selv.

 

Slike typer kulturer oppstår når ungdom ikke får ordentlig oppdragelse og blir overlatt til å underholde seg selv fra ung alder, uten ordentlige og fredelige fritidstilbud.

 

Det henger altså sammen med fattigdom og mangel på et trygt sosialt fellesskap.

 

Straff livskiten av dem likevel :) Håper du ser nyansene mellom forklaring (som er det de forslagene dine bør være) og unnskyldning, som gjør at man må se på dette med masse forståelse.

 

Jeg er helt enig i at man bør legge til rette for gode fritidstilbud o.l., men i den grad dette ikke er til stede får pakket pent holde seg på rett side av loven. Spill monopol, xbox eller poker istedet! "Fattigdom" er det vanskelig å unngå hvis foreldrene ikke er i stand til annet enn minstelønnsjobber.

Lenke til kommentar

Dette har ikke noe med manglende fritidstilbud å gjøre, for å si det kort og brutalt så ER dette et "fritidstilbud"

Vi kommer nok også å se mer til dette i Norge etter hvert, for dette er et av formålene for innvandringspolitikken, ogg importen av mørkhudede innvandrere til vesten.

 

Det er flere av oss som har sagt allerede for flere år siden at en av hensiktene med innvandringspolitikken og dette idiotiet med "mulitikultur" er å utrydde den hvite rase,men vi ble avvist med at dette er bare en "konspirasjonsteori" Men det vi ser nå er et steg i den retning.

 

Så dette er ikke bare en ukultur som har oppstått i ungdomsmiljøer, det er en politisk vilje bak det hele, og svart ungdom blir oppfordret til det gjennom utdanningssystemet.

Og det skjer også i Norge, og hele den vestlige verden.

 

Så dette er nok bare begynnelsen.

 

Det er nok også av denne grunn at vold og voldtekt begått mot etnisk norske av innvandrere blir forsøkt dysset ne og skjult av sosialistene, mens politiet stort sett ikke bryr seg om det men henlegger de fleste sakene.

Og all kritikk av mørklhudede personer og jøder, blir avvist med ordet "rasist"

Sosialistenes definisjon av "rasisme" er nå blitt at alle som kritiserer eller motsier en mørkhudet person er "rasister"

Jeg har selv blitt fortalt av en sosialist at dette er tilfelle.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SfH-EsBfilQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...