Gå til innhold

Youtube klarer ikke bufre


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sliter med et problem om dagen som virkelig går meg på nervene. Får ikke sett videoer på Youtube, da de ikke klarer å bufre raskt nok. Er det noen som har tips?

 

- Har testet HTML5/Flash spilleren, samme resultat

- Har testet inkognito og i annen nettleser, samme resultat

- Testet på annen PC, samme resultat

- Linjen er 100/10mbit, så er ingen begrensning der.

 

Har forsøkt å søke litt rundt men eneste jeg fant som var i nærheten er at Youtube sliter med serverne som jeg bufrer fra, syns det er litt rart da det fungerer fint for så mange andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Canal Digital selv med samme problem, problemet oppstod for noen uker siden, før denne tiden har alt fungert utmerket. Har også lagt merke til at videoer som tidligere har hatt 1080p alternativet ikke lenger har det også formatet "original" er fjernet på videoer som skal ha det, har spurt andre og de sier de har 1080p som alternativ på disse videoene jeg sender. Kan Canal Digital eller YouTube ha blokkert dette for oss?

Lenke til kommentar

Ja er irriterende, Canal Digital har monopol her, er fiber fra telenor i gata over meg og fiber fra eidsiva i gata under, men ikke her nei, bare gamlinger som bor her..

 

Har snakket med CD om problemet og KS lovet meg og sende inn en teknisk rapport på dette og jeg ville få status på e-post noe jeg aldri fikk. Nekter og ringe Canal Digital da de skal ha 2.49 kr pr min for at jeg skal rapportere problemer i deres nettverk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt problemet på/av i et halvårs tid. Varer noen dager, og så er det full fres igjen. Flere fellestrekk her da?

 

- Bor i Trondheim

- KabelTV (ikke parabol)

- Thomson_440x241.png Thomson TCM 470 modem

- Cisco EA6500 Router

 

Man kan kontakte CD også via chat, så slipper man 2.50 i minuttet. Er veldig enig med deg om at det er prinsipielt feil å betale for å fortelle om feil på deres tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...