Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos meg har MS reservert pengene på kortet, men det er ikke registrert noen transaksjoner på commerce.microsoft.com. Skjønner lite av hva som foregår, men har vært i kontakt med både Live chat og MS i Norge, begge sier alt er i orden og at den sannsynligvis vil bli sendt i dag. Så da krysser vi bare fingre... :)

Hvordan fikk du kontakt med Live Chat?

Lenke til kommentar

Sitat fra tidligere innlegg:

 

Du finner ikke Live chat, den finner deg... :green: Jeg stusset også veldig på dette - men det viser seg at det åpenbarer seg en Live-knapp øverst på siden når den er tilgjengelig, og dette kan variere en smule. Har inntrykk av at det ikke er så mange som betjener den, har kun kommunisert med samme personen (en Lucien tror jeg han het) en 4-5 ganger nå. Jeg antar at knappen kun er tilgjengelig når han ikke chatter med andre og er på jobb. :)

Endret av mk1 black limited
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Den dukker opp når du ikke har gjort noe på siden en stund, altså når du "sitter fast" og kanskje har spørsmål eller trenger hjelp. Det er ihvertfall det som virker mest naturlig og passer bra til hvordan jeg har opplevd chatten. Den kommer frem når jeg har lagt noe i kurven og ikke gjør noe på en stund f.eks. - eller når jeg står og leser på et produkt de har på lager.

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg og. Får håpe den inderlig kommer frem i god tid før julen. Sto ikke noe om at de ikke var på lager da jeg bestilte, så blir litt irritert hvis dette skal drøye.

 

EDIT: Ser ut som om de er utsolgte nå. Sjekket spansk, italiensk og den franske butikken i tillegg og ser ikke ut til at de selger fler nå.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Den dukker opp når du ikke har gjort noe på siden en stund, altså når du "sitter fast" og kanskje har spørsmål eller trenger hjelp. Det er ihvertfall det som virker mest naturlig og passer bra til hvordan jeg har opplevd chatten. Den kommer frem når jeg har lagt noe i kurven og ikke gjør noe på en stund f.eks. - eller når jeg står og leser på et produkt de har på lager.

Chatten popper kun opp når de har ledige folk som sitter med Kundeservice. Om du prøver å gå inn på chat manuelt, får du beskjed om at ingen konsulenter er tilgjengelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...