Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner at det irriterer meg skikkelig hvis jeg var akkurat for sein med bestillingen(lørdag formiddag) i forhold til dere som får tilsendt nå og må vente til de får på lager igjen. Som kan være flere uker til.. :hrm::hrm::hrm:

 

Samme her. Men får nok konsollen før den i det hele tatt blir lansert i Norge uansett, så det er jo bedre enn ingenting. Er man heldig kan man kanskje få den før jul. :)

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på mitt reklamasjonsforsøk mot MS store Tyskland.

 

  • Er heldig (skal det vise seg etterhvert) og får kontakt via LiveChat tidlig morgen. Hyggelig fyr med god engelsk som henviser meg til en link med et skjema jeg skal fylle ut for reklamasjon. Her støter jeg på første hinder, dette skjemaet MÅ fylles ut med telefonnummer fordi de skal ringe deg opp, men skjemaet godtar KUN tyske telefonnummer. Prøvde to ganger, hvor jeg i kommentarfeltet forklarte situasjonen og la ved både norsk telefonnummer og e-mail adresse, men har ikke hørt noe.
  • Prøver deretter å komme i kontakt med LiveChat igjen for om mulig en annen løsning, LiveChat symbolet dukker opp og forsvinner sporadisk store deler av dagen, mens jeg får bare at de dessverre er opptatt hver gang jeg prøver når symbolet er fremme.
  • Endelig utpå ettermiddagen i halv seks tida klarer jeg å få kontakt igjen. Ny hyggelig type som gir meg et telefonnummer å ringe i istedenfor skjemaet jeg skulle fylle ut.
  • Personen i andre enden er veldig dårlig i engelsk, og etter et par tafatte forsøk på å stave mitt navn og e-mail adresse setter han meg over til noen som angivelig kan engelsk. Får en inder med dårlig engelsk, som etter å ha vært gjennom alle formalia på nytt viser seg å kun supportere X360, så han videresender meg til noen på Xbox One support.
  • Havner nå hos ei veldig hyggelig dame i Estonia som jobber for et serviceverksted og er i utgangspunktet veldig behjelpelig og ønsker å løse mitt problem og vi setter i gang meg å fylle ut reperasjonsordre. Etter masse formalia, verifikasjoner via koder på mail, staving av gamertag og e-mail osv. så finner hun ut etter 20 minutter på telefon at de dessverre KUN kan serve UK kunder, det er ansvarsområdet til deres verksted.
  • Hun beklager seg veldig, men mener at Microsof garantien skal være "world wide", og hun mener bestemt at noen skal kunne hjelpe meg bare jeg får snakke med de "rette" folkene, og hun anbefaler med da på nytt å kontakte microsoft store.

Da orket jeg ikke mer i dag, så da får man gjøre nye forsøk i morgen og starte fra scratch igjen. Mistenker at dette blir forferdelig vanskelig, men gir ikke opp riktig enda :)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Fikk beskjed om at den skulle bli sendt i midten av desember, men vet ikke hvor troverdig det er.

 

Midten av desember kan jeg leve med. Hvis det derimot skulle vise seg å strekke seg langt ut på nyåret er det en annen sak. Men jeg ser ikke hvorfor en kundeservicekonsulent ikke skal være troverdig. Det kan jo såklart oppstå forsinkelser men foreløpig er det nok midten av desember de sikter mot da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...