Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. :)

 

Det hender, MS får beskjed av UPS, men det kan alikavel være greit og informere MS store om problemet.

Lenke til kommentar

Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. :)

Var en del andre som slet med dette når de bestilte fra Tyskland, ikke noe annet du kan gjøre enn å vente dessverre.

Lenke til kommentar

Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. :)

Avvent en dag så løser det seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Bestilte nå fra microsoft sin tyske nettside. Xbox One - Day One version m/Fifa.

499 EUR og betalingen er gått gjennom ^^

Godt jeg ikke bestilte uten spill for 2 dager siden.

Lenke til kommentar

Bestilte nå fra microsoft sin tyske nettside. Xbox One - Day One version m/Fifa.

499 EUR og betalingen er gått gjennom ^^

 

Godt jeg ikke bestilte uten spill for 2 dager siden.

Var i kontakt med live support nå, for jeg fikk også bestilt med fifa nå, og da vil jeg avbestille den jeg fikk bestilt i går (som de bekreftet på chat at de faktisk ikke hadde på lager likevel...). Hvorpå følgende dialog utspant seg - meg i sort tekst, MS-ansatt i blå og rød (dette er noe for ikke-MS fanboyz!):

 

 

Vielen Dank, dass Sie sich für Microsoft Store entschieden haben.

Ihre Frage in Kürze beantworten.

 

Sie sprechen gerade mit ...

Hi! Just ordered another xbox with fifa, and I wish to cancel my previous order. Could you help me?

...

Good day

...

sadly not right now

...

MS Server is down

...

Oh dear. :) Can I do this myself somewhere?

...

no just us

...

let me chek one more time

...

still down

...

but it should start up again in 30min max 1 hour

...

OK, I'll try again, thanks!

...

I appologise for the trouble

...

Not a problem :)

...

one sec

...

and crashed again

...

sorry

...

it would be best to come back later

...

OK, see you then!

...

Thank you for chatting with us at Microsoft Store. We highly appreciate this!

 

Die Chatsitzung wurde vom Agenten beendet.

 

 

Jaja...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...