Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Min er kommet til Karmsund tydeligvis....kun en times biltur herfra, så jeg ser ingen grunn til at jeg må vente til mandag lenger! Da er det i tilfelle noen som er veldig tungvinte i jobben sin...bare synd jeg har jobbehelg da, i tilfelle den kommer...

Har De lastet den på bil? I så tilfelle vil den bli levert samme dag, står i forklaringen om du legger musepekeren over status mene jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke om jeg skal le eller grine, men med posten (og UPS sine for den saks skyld) regler om at de MÅ gjøre leveringsforsøk før jeg kan endre mottaksadresse så ender det mest sannsynlig med at en pakke som brukte under et halvt døgn fra Nederland til Oslo, og var i Oslo kl.06:30 onsdag morgen mest sannsynlig ikke blir levert til meg før tirsdag onsdag neste uke.

 

Har prøvd å forklare at jeg jobber knappe 6km unna oppgitt leveringsadresse, men at jeg er på jobb og utilgjengelig når de kommer. UPS lovte at de skulle gi beskjed til posten om å levere på nærmeste postkontor så jeg bare kan plukke den opp etter jobb (som er kanskje 1km fra husdøra mi), posten nekter for å ha mottatt denne beskjeden, og to ganger har jeg ringt UPS hvor de bedyrer at dette har de gitt beskjed om. Så posten har nå allerede prøvd én gang, og tatt med seg pakka igjen, og MÅ gjøre det samme en gang til på mandag (ingen levering i helga) siden det er avtalen med UPS i følge posten.

 

Makan til lite løsningsorienterte dinosaur bedrifter skal man leite lenge etter. Pakka surrer rundt på veiene i nærheten, men akk så fjernt. Skikkelig Fleksnes opplegg.

 

Huff, dette ble mye klaging, måtte bare lette litt på trykket :)

Lenke til kommentar

Den har utrolig nok stått stille i Karmsund siden 0517 i dag morges....fantastisk..,,

 

Du er ikke eneste som sliter med å få ting levert. Jeg valgte express levering fra Amazon på 2 Xbox One spill. De kom seg fra England til Oslo på bare noen timer.

Fra Oslo og hit (9 mil unna oslo) klarte UPS å bruke EN uke på å gi fra seg spillene til Posten, slik at jeg fikk hentet de ut i dag.

Det har ikke vært mulig å få kontakt med budbil sjafør. Og han har heller ikke hatt vett nok til å ringe meg hver gang for å høre om jeg er på jobb eller ikke.

Jeg er sjokkert over hva UPS driver med...

Lenke til kommentar

Du bestillte mest for Forza? Er du som meg så er det mest att det ser pent ut. Ikke testa drift enda, å så funker det jo ikke med ratt du ha frå før. Så dem tror dem skal få skvise mer ut av folk..

 

Får gi din mening om det og kontroller når det kommer. Håper dem legger til støtte for 360 kontrolleren med ledning, eller att noen kommer med en hack eller en måte å installere en driver så mann får brukt den.

Liker ikke den nye, ramme inn Day one kontrolleren bare :dremel:

Lenke til kommentar

Jeg har testet Forza tidligere og likte det samt at jeg digger kontrollen. Ikke kjøpt med Forza nå, men kjøper det når jeg får råd :)

 

Misliker at de har krympet det så mye men tror nok jeg kommer til å digge det.

 

De har jo bygget fysikken helt opp igjen fra bunnen av, så noe forskjell og tilvenning må regnes med, kommer nok ikke til å kjøpe noe DLC med minners S14A kommer.

Lenke til kommentar

Tror ikke dem har byggd den på nytt, virker lik. For det messte har dem gjordt kontraen enda mer umulig å hennte inn. Synnst jeg føler det er lagg på grunn av den trådløse kontrolleren å.

 

Får jeg mulighet til å bruke 360 kontroller går min rett til innramming eller rett i søppla.

Synnst ikke jeg får nok feedback om du skjønner.. Så jeg må åpne 360 kontrollene å bytte over høyre thumstickker til venstre om den vil fungere engang. Den til venstre er jo utslitt på alle 3 jeg har..

Lenke til kommentar

Syns feedbacken fungerte bra jeg, trivdes det lille jeg testet selvom jeg ikke helt ble venn med impulse'n.

 

Dem sier i intervjuer at fysikken er bygd helt på nytt så jeg velger å tro dem, har også sett streams og videoer av folk som drifter som sier at de nesten må lære seg en del på nytt for å få det til ordentlig pga fysikken..

 

Men fy, jeg gleder meg til å ratte 2jz AE86, samt at lydene høres helt perverse ut!

Dritt at jeg ikke har hjemmekino!

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kun er den som bestiller som kan motta pakker fra UPS? Kan få X på mandag, men ettersom UPS ikke vil endre leveringsadresse før de har forsøkt en gang så er min eneste løsning å få noen andre til å ta imot denne...

 

Har en butikk under meg jeg tenker å spørre om en tjeneste, men er bortkastet om det kun er jeg som kan være ta imot...

Endret av glx-rider
Lenke til kommentar

Ratte, skal du invistere i nytt ratt du da? Att folk må lære på nytt kan være att dem kanskje kjører med fysikk på realistisk å hadde normal på 4? Ikke testet med drifting. Testet veldig lite, for det er ikke like gøy å spille forza som det har vert med dem 4 andre. Å ha Fanatec CSR Elite å Clubsport pedaler + Fanatec 911 Turbo S som jeg ikke bruker, å ikke kunne bruke dem er jævli irriterende. Er M$ på sitt beste dette.

 

Lyden hørest ut som du sitter i en stor hall eller er i en tunell. Når du faktisk er i det åpne landskap. Lydene fra andre biler kommer ikke gradvis heller. Pluttselig så hører du den andre bilen, å lyden er høy. Virker laggete iforhold ja.

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...