Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger Oculus Rift du da høres det ut som. Ser for meg en gjen sitter å ratter å gasser med slike.

Ser seg høgre venstre å i speil. Bare håpe mann finner girspak å brekk.

 

Men du får jo ikke noe feedback i stikka. Om du ikke har en top secret en da

Nei men den normale vibreringa, den gir meg en bedre følelse enn rattene gjør. Og orker ikke å sitte med den tannhjullyden i rattet hver gang jeg svinger.

 

Hadde jeg kun kjørt race hadde nok ratt vært og foretrukke, men jeg ligger henslengt i sofaen når jeg spiller Forza :)

Lenke til kommentar

Lol, ja da hadde du trengt ratt så du ikke ligger der som en potet da vettu. Få litt trimm i arma anna enn:P

Men ikke alle ratt som lager lyd slik vettu. Det er vel dem med tannhjul som lager mest lyd, så dem med en type reimdrift.

 

Har det samme system som mitt CSR-Elite er det ikke lyd. Bare om det er extreme bevegelser å rykk. Da er det av att reima slipper. Men ratt er sikkert ikke for alle. Jeg har to å bruker dem lite.

 

911 Turbo S å girspakene er jo nye å brukt 1 uke max

Lenke til kommentar

Lol, ja da hadde du trengt ratt så du ikke ligger der som en potet da vettu. Få litt trimm i arma anna enn:P

Men ikke alle ratt som lager lyd slik vettu. Det er vel dem med tannhjul som lager mest lyd, så dem med en type reimdrift.

 

Har det samme system som mitt CSR-Elite er det ikke lyd. Bare om det er extreme bevegelser å rykk. Da er det av att reima slipper. Men ratt er sikkert ikke for alle. Jeg har to å bruker dem lite.

 

911 Turbo S å girspakene er jo nye å brukt 1 uke max

Nei jeg vet, men har kun Logitech GT ratt her som ikke er kompatibel annet enn med PC og PS3, bruker ikke ett par lapper på noe annet.

 

Trimme gjør jeg hver natt på jobb, så når jeg spiller så er man potet..

 

Med unntak når jeg spiller FIFA Online, da sitter jeg såpass oppi tv'n at jeg sikkert er synlig i motstanderens tv sett også..

 

Men blir spennende og se, jeg forelsket meg i FM5 på SpillExpo, og alt ser og høres lovende ut på det jeg har sett.

 

Litt irriterende at man ikke får 2jz i GT86 :(

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Jeg registrerer marketplace metoden ved å legge inn "jukse" postcode, men for de som er skeptiske til slikt, finnes det andre metoder? Går det an å bestille gavekort (points) eller lignende og få koden sendt på mail f.eks, for så å betale for spillet på denne måten?

http://xboxliveuk76.com/Microsoft_Points-k17-0--default.html

Her kan du kjøpe gavekort i enten pund eller dollar, får kodene på mail etter et par min :)

Lenke til kommentar

 

Hvordan modder du headsettet? Har forstått det slik at det vil komme headset-adaptere på nyåret.

 

Vel, jeg gadd ikke begynne med det riktig enda da jeg fort fant ut at X1 ikke leveres med Dolby Digital på den optiske utgangen, kun stereo :omg: , så jeg har foreløpig koblet det til anlegget i påvente av update.

 

Ville i såfall valgt å prøve en av disse metodene:

 

http://www.instructables.com/id/Xbox-One-25mm-Headset-Adapter/

 

http://www.youtube.com/watch?v=MF11DOyo_0w

Endret av bas
Lenke til kommentar

Var i kontakt med live support nå, for jeg fikk også bestilt med fifa nå, og da vil jeg avbestille den jeg fikk bestilt i går (som de bekreftet på chat at de faktisk ikke hadde på lager likevel...). Hvorpå følgende dialog utspant seg - meg i sort tekst, MS-ansatt i blå og rød (dette er noe for ikke-MS fanboyz!):

 

 

 

Jaja... :)

 

 

Hei, mulig jeg er dum, men hvor finner du live chat på den Tyske MS sida?

Lenke til kommentar

Den er vel bare synlig når den er tilgjengelig.. Under kontakt menyen eller ved siden av der det står kontakt mener jeg å ha lest

Du finner ikke Liva chat, den finner deg... :green: Jeg stusset også veldig på dette - men det viser seg at det åpenbarer seg en Live-knapp øverst på siden når den er tilgjengelig, og dette kan variere en smule. Har inntrykk av at det ikke er så mange som betjener den, har kun kommunisert med samme personen (en Lucien tror jeg han het) en 4-5 ganger nå. Jeg antar at knappen kune er tilgjengelig når han ikke chatter med andre og er på jobb. :)

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg gadd ikke begynne med det riktig enda da jeg fort fant ut at X1 ikke leveres med Dolby Digital på den optiske utgangen, kun stereo :omg: , så jeg har foreløpig koblet det til anlegget i påvente av update.

 

Ville i såfall valgt å prøve en av disse metodene:

 

http://www.instructables.com/id/Xbox-One-25mm-Headset-Adapter/

 

http://www.youtube.com/watch?v=MF11DOyo_0w

 

Hm... Litt usikker på hva jeg burde gjøre nå.

Og kun stereo på optisk utgang? Men hvis jeg kjører HDMI til Receiver og tar optisk ut der så får jeg vel utnyttet headsettet i hvertfall?

Blir vel uansett å bruke 360en en stund til på multiplayer tror jeg.

Lenke til kommentar

Bortsett fra vanskeligheter ved reklamasjon av defekt produkt, hvike andre praktiske problemer ved bruk av konsollen forekommer ved kjøp av Xbox One fra f.eks. MS Store Tyskland? Har siden beskjeden om at Xbox One ble utsatt til 2014 her til lands lagt fra meg idéen om kjøp av konsollen frem til den kom ut her i Norge, men i et svakt øyeblikk etter litt lesing i denne tråden slo jeg nettopp til og kjøpte utgaven som kommer med Fifa 14 fra Tyskland. Slik jeg forstår det har de den fortsatt på lager og jeg har allerede blitt belastet for kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...