Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvor ser du at den er blitt "backordered"? Du har ikke fått mail om at den skal sendes med UPS?

Har ikke fått mail fra UPS nei.

 

Logger inn på nettsidene til MS store Germany, og under "Kaufverlauf" så står det

" Status: BackOrdered

Versenden"

 

og Status:Bestellung wird bearbeitet

Lenke til kommentar

Der forandret UPS trackingen seg, fra gul "Exception", til grønn "In transit". Men siste lokalisjon er fremdeles "Commercial invoice is missing"

 

 

*Edit - Selv om de ikke har oppdatert "commercial invoice is missing", så har de nå oppdatert leveringsstatusen:

 

Scheduled Delivery Updated To: Wednesday, 12/04/2013, By End of Day Så får vi se da. Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

For de som prøver å ringe 800-nummeret til Tyskland med mobil, så funker ikke dette nei. Men det funker å bruke Skype, og da er det visstnok også gratis (men du må ha et par kroner lagt inn for å ringe).

 

Dere som har Invoice Missing skal ha konsollen før slutten av uka hvertfall, når folk hadde problemer med dette tidligere varte det ikke lengre enn max 2 dager før den var på vei igjen. Og det tar under 12 timer fra den sendes fra Nederland til den er i Norge. Etter det leveres den enten med UPS (om du bor i osloområdet eller hvertfall i nærheten), ellers så sendes den med Posten Bedriftspakke om du bor i Trondheim f.eks. Dette tar bare en dag fra den er sendt fra Oslo.

 

Så alle som har fått sendingsbekreftelse fra UPS skal med 99% sannsynlighet ha konsoll før helga. De som la inn bestilling og har ''Backordered'' kan også være trygge på konsoll lenge før jul hvertfall, da det egentlig ikke er mulig å legge inn bestilling om de ikke har konsollene på lager. Ordrestatus endres ikke fra ''BackOrdered'' før de sender en sendingsbekreftelse på mail.

Lenke til kommentar

Snakket med MS som klarte og prestere og se feil og si at jeg hadde fått pakken 30.11... heldigvis fant han ut dette selv..

Han sa at pakken ble sendt fra dem 1.des og at jeg måtte ta kontakt med Ups.

Snakker med UPS nå og de har ikke fått noe info om at de har mottatt pakken..

 

 

FLOTT.

 

 

det er kjipt. Har du fått sporingsnummer?

 

 

Min har forandret seg mer nå: Nå står det In Transit: On Time

Lenke til kommentar

Ja har sporing og det er den som forteller meg at "a label has been created..." Men ikke noe mer har skjedd der, fikk min sendingsbekrefelse 17:55 i går på mail.

 

Snakket med MS som sier den ble sendt 1 des, og at jeg måtte kontakte ups, ups hadde ikke noe registrert på at den var mottatt hos dem og sa jeg bare måtte vente da "slikt kunne skje" eller så måtte jeg kontakte MS igjen..

Lenke til kommentar

Ja har sporing og det er den som forteller meg at "a label has been created..." Men ikke noe mer har skjedd der, fikk min sendingsbekrefelse 17:55 i går på mail.

 

Snakket med MS som sier den ble sendt 1 des, og at jeg måtte kontakte ups, ups hadde ikke noe registrert på at den var mottatt hos dem og sa jeg bare måtte vente da "slikt kunne skje" eller så måtte jeg kontakte MS igjen..

Om du mottok sendingsbekreftelse i går kan det bare hende at din ble forsinket i utsending fra lageret til MS, og blir sendt i kveld istedet. Rundt 10-11 i kveld burde det være en oppdatering, hvis ikke har det nok skjedd en feil i systemet til MS eller UPS.

Lenke til kommentar

Om du mottok sendingsbekreftelse i går kan det bare hende at din ble forsinket i utsending fra lageret til MS, og blir sendt i kveld istedet. Rundt 10-11 i kveld burde det være en oppdatering, hvis ikke har det nok skjedd en feil i systemet til MS eller UPS.

Jeg fikk bekreftelse ett par timer før fler andre, så er det tilfelle så blir jeg veldig vred, da disse andre er på tur :p

Lenke til kommentar

Fikk endelig penger til å bestille xbox one, og måtte igjennom hele europa kartet for å endelig finne en microsoft butikk som hadde xbone one inne til bestilling. (bestilte rett før 13:00 idag).
Står på backorder og mailen sier jeg bør få den iallefall før 16 desember. Så får vi se når jeg får den.
Håper selvfølgelig at det ikke skal ta så langt tid.
Vi får bare vente å se

Lenke til kommentar

 

Chatter med tyskland nå ang de billige kontrollerne.

 

EDIT: Lucian O.: at 13:29:33

it would seem they are currently sold out
Lucian O.: at 13:29:51
that is why I can't give you an exact date
Lucian O.: at 13:30:05
we should recieve new ones shortly

 

Billige kontrollerene? Var det et tilbud jeg ikke fikk med meg? Venter på kontrollere m/ play and charge her, betalte 70 euro noe jeg selv ikke vil si er så billig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...