Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig promo!

Gleder meg meget mye til imorgen. Tror det blir en tøff kamp for begge lag og håper selvfølgelig på en Arsenal-seier!

Skrevet

Viktig å få tilbake Flamini. Han er rett og slett helt rå og er den midtbanespilleren som er best orientert defensivt. Tror en slik spiller vil være viktig mot United.

Skrevet

Målet har vel strengt tatt aldri vært å ta seriegull denne sesongen. Spesielt ikke for Sir Alex eller ledelsen.

Målet til United er alltid å ta seriegull. Ikke lur deg selv.

• Liker 3
Skrevet

Å ha som mål å få seriegull er ikke det samme som å forvente å få seriegull...

Ah, dette blir for latterlig. Målet er selvfølgelig seriegull. Det hadde det vært uansett manager. Men fint at det ble logisk hva jeg mente etter hvert. Men Topp 4 er vel forventet.
Skrevet

Positiv til Jones hvis han blir satt til å mannsmarkere Özil slik han gjorde med Ronaldo i fjor, men ellers føler jeg at den sentrale midtbanen blir altfor statisk med Carrick-Jones. Clevs har virket frisk i det siste, håper han starter.

Ellers er Persie bankers. Scoret i de siste fire møtene mellom lagene, og står med seks ligamål til tross for at han har vært i skyggen av Rooney. Aldri i verden om Moyes vraker han.

Skrevet

Ah, dette blir for latterlig. Målet er selvfølgelig seriegull. Det hadde det vært uansett manager. Men fint at det ble logisk hva jeg mente etter hvert. Men Topp 4 er vel forventet.

Det var du som skrev at målet ikke var gull. Bestem deg.

Skrevet

Vel, om vi skulle tape i dag så kan vi endre mål til topp 4 med en gang. Jeg blir forbanna om vi ikke går for seier i dag. Hjemmebane-fordel og her er det vi som SKAL ha 3 de poengene.

Forstår ikke hvordan du kan si at vi SKAL ha 3 poeng når du ser hvor god Arsenal er for tiden, i forhold til United. Selvfølgelig skal vi håpe på 3 poeng, men å ta det som en selvfølge blir naivt.

Skrevet

Forstår ikke hvordan du kan si at vi SKAL ha 3 poeng når du ser hvor god Arsenal er for tiden, i forhold til United. Selvfølgelig skal vi håpe på 3 poeng, men å ta det som en selvfølge blir naivt.

Tar det ikke som en selvfølge, det var mer motivationalish spoken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...