Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil jeg finne den rette en dag? Gutt, 18 år, ensom og hater livet


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Har siden jeg ble 18 år fått min lille verden snudd totalt på hodet. Virkelig totalt!

Jeg har hatt en brukbar jobb utenfor skolen, som jeg nå har fått en høy deltidsstilling i. Har aldri vært glad i fest og turte såvidt smake(3-4 ganger bare) på alkohol før jeg ble 18 år. Jeg har enorm lidenskap for bil og selvfølgelig tok lappen på 18 års dagen. Det var da alt ble snudd på hodet. Før var jeg skolenerd og mammas lille englebarn som har fått både bil og båt av mor og far.

 

Jeg fikk stor interesse for fest og uteliv rundt 5 uker etter at jeg ble 18 år(når jeg ble "ferdig" med "råninga" i bilen), og da min bror tvang meg med på ett lokalt utested. De som jeg går i klasse med, og generelt alle andre(også min familie) sier at jeg har blitt en helt annen person, og blitt fort voksen. Dette har gitt meg veldig god selvtillit og jeg har stor tro på meg selv og vet at jeg kan klare alt hvis jeg vil. Jeg har jobbet hardt for både jobben, bilen, båten og alt annet, noe som har gitt veldig gode resultater.

 

Bilen jeg kjører(dyr bmw 5-serie) har ordnet mange fine jenter til meg, og det sykeste er at folk kjenner meg igjen på grunn av akkurat denne bilen. Det er akkurat det som er problemet. Jeg elsker min bil enormt da jeg har spart til denne over lang tid.

 

Jeg kommer fra ett møblert hjem og har lært hvordan man skal oppføre seg på en riktig måte. Jeg er ikke keeg/partysvenske/bortskjemt når jeg er på byen.

 

Så til det store spørsmålet, vil jeg finne den rette jenta en vakker dag? Jeg har noen jenter som jeg mistenker har ett ekstra øye for meg, men jeg er ikke sikker......

 

Brodern har alltid hatt mange fine og fantastiske jenter, noe som gjør at jeg ser veldig opp til han.

 

PS: Jeg er ett veldig bra eksempel på at penger ikke gir deg en dritt lykke i mer enn korte perioder.....



Anonymous poster hash: c1099...8fa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nesten du er dømt til å finne deg noen. Hvis du ikke flytter langt inn i ødemarken, omringet av en endeløs skog, dypt ned i en ubebodd dal omringet av fjell. Da greier du kanskje å unngå det. Bare husk på å... spis grønnsakene dine :D

Lenke til kommentar

Jeg er født i 1975, har en sønn på 4 år, men har enda ikke funnet den rette. Slutt med dette fokuserte tullet og lev LIVET DITT HELLER!

Edit: Den rette, det er noe som endrer seg i livets forskjellige faser. Den som er rett for deg en dag, behøver ikke å være det året etter.

Endret av Leo_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^^What he said. Man møter på mange gjennom sin "kjærlighetskarriere" og den første lykkerusen er en skikkelig drømmetilværelse. Så våkner man opp en dag og innser realitetene og fortsetter til neste. Er i en slik tilværelse nå og tenker jeg våkner opp rundt nyttårstider.

 

En annen ting er at den rette for en er ikke nødvendigvis den rette for andre. Har både avvist og blitt avvist fordi den ene syntes det manglet noe. Men sånn logisk sett finnes det ikke bare en rette uansett, man slår seg til ro med den man er komfortabel med og fungerer sammen i hverdagen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kansje finner du den rette, kansje ikke. Kansje kansje møter du den rette, som senere ikke blir den rette lenger. Kansje dør du ensom og alene uten familie, kansje ikke. Hvem vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...