Gå til innhold

Disse PS4-spillene blir tilgjengelig fra start


Anbefalte innlegg

Det blir nok heller til at jeg gjør som andre har nevnt. Venter til første revisjon av konsollen og et bundle tilbud el. For min del er det naturlig å vente på GT7 evt. om det kommer en annen tittel som frister så mye at jeg bare må ha. Siste ukes skriverier om X1s tekniske begrensninger og hvor bra alikevel Forza 5 blir tyder på at vi har tidenes beste racingsim i vente med GT7 på PS4 som nå etter noen spilltitler er testet regnes å være 19-33% sterkere og i noen tilfeller helt opp til 50%. :D.

 

Tror ikke jeg har gledet meg så mye til en kommende racingsim tittel siden GT4. Ulempen er at vi ant. må vente veldig lenge siden Polyphony nå jobber med GT6 for PS3 og vil støtte den en stund fremover.

Men jeg håper ikke det blir som med GT på PS3 hvor vi fikk en fullpriset "demo" GT5 Prologue, GT5, GT5v2 (gratis) og GT6 som egentlig er GT5v2.5 og den siste finpussen på GT5s problemområder er pusset bort og redesignet. Med GT7 vil jeg ha en solid og ferdig tittel da utvikling på PS4 skal være vesentlig enklere enn på PS3. DLC slipper vi nok ikke unna men jeg vil se en solid tittel som ikke tar 6 år å utvikle pga. problemer med svak og vanskelig PS3.

 

I mine øyne må PS3 arkitekturen ta mye av skylden for at Polyphony brukte så mye tid og slet så mye med GT5 og dermed skal det være duket for en rimelig god lansering av GT7 på PS4 :D.

Jeg kjøper heller muligens GT6 til PS3 denne julen og koser meg med det. Samt GTA V på 360. Ikke minst alle Steam tilbudene som kommer i Julen. Ingen grunn til å savne next-gen på lang, lang tid.

 

EDIT:

Jeg er også stor fan av Forza serien men X1 må overbevise meg i betraktelig større grad enn PS4 er nødt til så der blir det nok til å vente ennå lenger om det i hele tatt blir noen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser sånn ut på denne lista:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_4_games

 

Men jeg er ikke sikker på om den er helt oppdatert, viss ikke tror jeg nokk spillet er ute før slutten av året, mest sannsynlig ute før 24/12 :)

 

Å hører ikke Flower spillet til i indie delen av lista og Warframe til i spillista?

 

Tror du har misforstått hva "indie" betyr. Det er en forkortelse for "independent", og betyr at utvikleren er uavhengig. Flower er publisert av Sony og er dermed ikke uavhengig. Warframe er selvpublisert og dermed indie. Det har ingenting med omfang eller budsjett å gjøre.

Lenke til kommentar

Har hatt inne forhåndsbestilling på PS4 svært lenge. Men når jeg googlet launch games her om dagen, så kansellerte jeg tvert!

 

Ikke en eneste interessant tittel.

 

"Die Hard 7" liksom. Hallo. Hvor er innovasjonen?

 

Investerer ikke i konsoll pga hva som kommer ut på release, men på det lengre plan.

Lenke til kommentar

 

Tror du har misforstått hva "indie" betyr. Det er en forkortelse for "independent", og betyr at utvikleren er uavhengig. Flower er publisert av Sony og er dermed ikke uavhengig. Warframe er selvpublisert og dermed indie. Det har ingenting med omfang eller budsjett å gjøre.

 

er ikke bare jeg som ser på spillet som ett indie spill, men kanskje noe har endret seg siden ps3 utgaven kom :hmm:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Flower_%28video_game%29

 

Flower received the "Best Independent Game Fueled by Dew" award in the 2009 Spike Video Game Awards.[31] It was similarly named the "Best Indie Game" of 2009 by Playboy.

Lenke til kommentar

 

er ikke bare jeg som ser på spillet som ett indie spill, men kanskje noe har endret seg siden ps3 utgaven kom :hmm:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Flower_%28video_game%29

 

Flower received the "Best Independent Game Fueled by Dew" award in the 2009 Spike Video Game Awards.[31] It was similarly named the "Best Indie Game" of 2009 by Playboy.

 

Ser ut som de har en i overkant løs definisjon av indiespill da. Den er teknisk sett ikke feil siden det ikke er noen offisiell definisjon på ordet indie, men i ordets typiske bruksområder vil nok de færreste se på spill som Flower som indie da det ikke bare er publisert av Sony, men også er såpass innskrenket i frihet at det bare kan publiseres på Sonys plattformer. Det roper ikke akkurat "uavhengig" til meg. Grunnen til at det fikk slike priser kan være at det ble utviklet i en "annen tid". Det var ikke massevis av indietitler på den tiden, i motsetning til nå.

 

Sjekk Wikipedia sin artikkel om indiespill om du vil lese litt mer om konseptet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...