Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uten sminke da jeg var hjemme


Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke å over sminke meg til vanlig mascara og litt pudder, jeg er sykemeldt nå å sitter hjemme dagen lang, å her om dagen gadd jeg ikke å sminke meg siden jeg sitter bare inne, å samboeren min ble sur fordi jeg ikke sminket meg og pyntet meg for han. Er alle mannfolk sånn at de vill se dama si med sminke 24/7??

Endret av linndy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler ikke at kjærringa må "pynte fasaden" ovenfor meg når vi er avslappet hjemme,.,
Hvorfor skulle hun begynne å styre med det på en avslappet dag?

Hvorfor i alle dager skulle typen din gidde å furte for slikt?
Eneste logiske tanke for det, som jeg klarer å tenke ut i mitt snevre sinn, er at han evt er redd for at du blir giddesløs og "synker henn" dersom du er mye hjemme...

(en ulogisk tanke, uten at jeg har forutsettninger for å vite hvordan dere har det i hverdagen, eller hva han tenker)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vil helst ikke ha sminke eller sexy undertøy på dama til vanlig. Det dreper jo all morroa de gangene vi virkelig skal kose/more oss...

 

Normalt er slapt, fest er fest.

Lenke til kommentar

Jenter er penest uten sminke og stæsj synes jeg. Peneste jeg vet er rett etter at hun har våknet med litt søvnige øyne, litt rotete hår og kledt i undertøy og kanskje en litt stor t-skjorte. :love:

 

Trenger noen at partneren "pynter på seg" for at de skal være vakre, da har man helt horribel holdning. Ikke bra! :nei:

Så enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det høres rimelig teit ut. Om man skal PRØVE å lage noe slags logikk så må det nærmeste jeg kommer være det at han kanskje føler at du pynter deg for andre karer ute, ikke for han. Jeg er uenig i tenkemåten, men det er det eneste jeg kan forstå som skulle være "grunn" til å reagere sånn.

Lenke til kommentar

Å gå uten sminke i ny og ne er en kvinnerett. Samme gjelder forsåvidt å gå uten bh.

 

Det er en vanesak å se ei jente uten sminke. Begynn å gå med litt mindre når du er ute og det vil ikke komme som et like stort sjokk når du ikke har på noe.

 

Nå syntes jeg helt ærlig at typen din høres mer femi ut enn Jan Thomas, men det er da min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er viktig å kunne føle seg komfortabel med å gå uten sminke hjemme og i hverdagen. Enda viktigere at kjæresten synes at det ikke er helt forferdelig :p

 

Selv sminker jeg meg ikke med mindre jeg går ut, og med sosial angst så skjer det sjeldent. Hverdager her er joggebukse og tskjorte og null sminke, gidder ikke mascara heller. Men hygiene er selvfølgelig viktig. Heldigvis ser jeg ikke fæl ut uten sminke og samboeren synes jeg er penest uten.

 

Høres ut som typen din er skikkelig prippen og at det er et stort sjokk at du går uten. Synes dette høres i grunn helt rart ut.. Kanskje han er litt redd for at "hverdagen skal ta dere" og at du ikke vil pynte deg for han lenger. Kanskje han ikke føler seg så spesiell lenger, når du er såppass avslappet? Helt rar tankemåte, men det er det eneste jeg kan komme på som kan gi litt mening :p



Anonymous poster hash: 834e7...d70
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tidligere bodd sammen med jenter som ser ut som lik uten sminke (no offence til trådstarter). Og husker jeg skulle ønske dem hadde sminket seg til tider. Jeg ser ingen grunn til å bli sint/opprørt fordi dama ikke bruker sminke fordet, hadde jeg vært jente hadde jeg garantert sitti hjemme usminket enkelte dager også. Kanskje han hadde en litt dårlig dag på jobb og lot det gå ut over deg?

Endret av pl0bber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...