Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uten sminke da jeg var hjemme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..Jeg bruker ikke å over sminke meg til vanlig mascara og litt pudde..

 

..jeg er sykemeldt nå å sitter hjemme dagen lang, å her om dagen gadd jeg ikke å sminke meg siden jeg sitter bare inne, å samboeren min ble sur fordi jeg ikke sminket meg og pyntet meg for han..

 

Jeg synes det kommer klart frem at han ikke er ekstremt opptatt av "sminkelook", siden du ikke er veldig sminket til vanlig.

 

Dette minner meg mer om en jente i forfall både fysisk og psykisk. Gidder ikke å smike seg, sykemeldt, skal bare sitte inne å se tv, et sosialt liv på hell.. (dette er bare spekulasjoner, men jeg kjenner igjen måten du argumenterer på)

 

Da han kom hjem vil jeg gjette på at du ikke kunne blitt med i butikken/ til venner/ til familie for eksempel, fordi du ikke hadde ordnet deg. Det kan være slitsom å være på jobb en hel dag, og så komme hjem og være "bunnet" til å måtte sitte inne hele kvelden.. hver eneste dag..

 

Jeg tror han uttrykte seg klønete dersom han kritiserte mangel på sminke, jeg tror heller han mente at du må komme deg opp av sofaen og finne på noe (innenfor de rammer sykdommen din tillater selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Det kan godt hende trådstarter ikke oppfatter ordet "sur" som "sint", eller "opprørt". Har dette direkte innvirkning på innlegget mitt mener du?

 

Hun kan ha oppfattet ham som sur uten at han var det, men bare kommenterte mangelen på sminke (eller "sminkeløsheten", som er et kulere ord). Eller hun kan ha overdrevet da hun gjenga reaksjonen hans i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...