Gå til innhold

Nei, det er ikke dette som er Hardware-lesernes favorittoppsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Folk bruker fortsatt Chrome? Firefox er the beast! Hver fane på Chrome er en egen prosess noe som tar livet av gamle pcer.

 

Og hvem er det egentlig som sitter med gamle PCer i dag? Jeg bruker også Firefox, da Chrome er alt for barebones for min smak - men ser ikke helt dette argumentet.

Jeg mener også da mindre kraftige laptoper og stasjonære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har brukt firefox i flere år
Da jeg fikk problemer med noe video avspilling på nettet forsøkte jeg med Chrome

Der er problemet at jeg ikke har funnet ut hvordan man får til faner på den eller det meste av oppsettet

 

Nå er det da ikke så alt for lenge siden hardware rapportere at firefox var den mest populære nettleseren

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Og selv på en nerdeside som dette har Linux bare 2.66% og går faktisk ned fra 2.9%. Sier vel det meste :)

 

Legg merke til at Android og iOS har gått mye opp, mens MacOS og Windows har gått tilsvarende ned ... mens Linux er tilnærmet konstant. Det kan bety at linux-folket er de eneste som ikke har flyttet en del av lesingen sin over til mobil-OS, eller det kan bety at det har blitt relativt flere linux-brukere på PC, mens alle også leser mer på mobilt.

Lenke til kommentar

 

Folk bruker fortsatt Chrome? Firefox er the beast! Hver fane på Chrome er en egen prosess noe som tar livet av gamle pcer.

 

Og hvem er det egentlig som sitter med gamle PCer i dag? Jeg bruker også Firefox, da Chrome er alt for barebones for min smak - men ser ikke helt dette argumentet.

Jeg bruker Chrome da IE får min rimelige bærbare pc til å knele under surfing på nettet. At Microsoft ikke klarer å gi ut en god nettleser er ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...