Gå til innhold

Kamptråd - Slovenia vs Norge (VM-kvalik)

Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal absolutt alle angrep ut på kanten ? Vi har jo ikke noe naturlig oppspillspunkt inne i boksen.

Vi startet bra med ballen i beina og jeg tror vi kan snu det, men da må det mer etablert angrep til, ikke lange pasninger og innlegg hele tiden.

Skrevet

Men... dette kan jo ikke stemme? For at, eh... det var jo Drillo som var skyld i alt? Det var jo det som stemningen tidligere. Nå er han borte så hvorfor ligger vi under 2-0? Altså, Drillo var jo skyld i at det gikk sårlig tidligere så da kan jeg virkelig ikke forklare dette.

Eller... hva om... *gisp*.... det er spillerne som er dårlige?!

• Liker 2
Skrevet

Like greit at de taper egentlig, dette laget har absolutt ingenting i Brasil å gjøre. Får heller krysse fingrene for at Island kommer seg dit, hadde vært gøy. :)

Hei Island sier jeg også.

Men... dette kan jo ikke stemme? For at, eh... det var jo Drillo som var skyld i alt? Det var jo det som stemningen tidligere. Nå er han borte så hvorfor ligger vi under 2-0? Altså, Drillo var jo skyld i at det gikk sårlig tidligere så da kan jeg virkelig ikke forklare dette.

Eller... hva om... *gisp*.... det er spillerne som er dårlige?!

Har alltid sagt at det er tull å skylde på Drillo. Vi er ikke bedre.

Skrevet (endret)

FOR ET MØKKALAG!! Dette er pain å se.

Ser da faen meg ikke ut som en motivert gjeng som vil spille i Brasil....... :wallbash:

Endret av VaporHead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...