Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du 5 år? Er vel mulig å svare deg uten å måtte ta det "rolig" etterpå?

 

Syns ikke denne kampen var så ille jeg. Vi har noen ting å jobbe med bakover. Men sett bortifra det var vi helt på høyde med Dortmund. Tror Flamini er veldig viktig i dette Arsenal laget. Virker ikke som om Arteta og Ramsey greier å fylle den samme rollen like godt defansivt på midtbanen.

 

Herregud, skjerp deg. Må du ikke ta alt så voldsomt seriøst. Om du ikke tåler såpass så får du holde deg unna. Ingen som trakk deg inn i diskusjonen heller, så hvorfor du kommer gaulende aner eg ikke. Ta det rolig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

Herregud, skjerp deg. Må du ikke ta alt så voldsomt seriøst. Om du ikke tåler såpass så får du holde deg unna. Ingen som trakk deg inn i diskusjonen heller, så hvorfor du kommer gaulende aner eg ikke. Ta det rolig ;)

+1

Lenke til kommentar

 

Ja vi har jo kun spilt godt mot nedrykkslag denne sesongen..

Vi slipper inn mer enn 1 mål i snitt per kamp og vi har tatt mindre poeng mot samme motstand i fjor. Hele 5 poeng. Det er ganske mye.

 

Jeg er enda ikke overbevist om at vi er utfordrere til noe som helst denne sesongen. Enda mindre etter i dag hvor vi møter skikkelig motstand for første gang denne sesongen. Jeg er spent på hva vi får til mot Pool og United. Tar vi 4 poeng der så kan vi begynne å snakke

 

Tror likevel målet for sesongen bør være topp 4. Chelsea eller City tar tittelen så må vi kjempe med Spurs, United og Liverpool om de to siste. Everton kan også fort melde seg på

Lenke til kommentar

Vi slipper inn mer enn 1 mål i snitt per kamp og vi har tatt mindre poeng mot samme motstand i fjor. Hele 5 poeng. Det er ganske mye.

 

Jeg er enda ikke overbevist om at vi er utfordrere til noe som helst denne sesongen. Enda mindre etter i dag hvor vi møter skikkelig motstand for første gang denne sesongen. Jeg er spent på hva vi får til mot Pool og United. Tar vi 4 poeng der så kan vi begynne å snakke

 

Tror likevel målet for sesongen bør være topp 4. Chelsea eller City tar tittelen så må vi kjempe med Spurs, United og Liverpool om de to siste. Everton kan også fort melde seg på

 

Ja noe annet vil jo denne sesongen måtte være å regne som en stor bonus. Laget har vel overrasket alle så langt, og det er jo lite trolig dette vil fortsette sesongen i gjennom. Til det er enda stallen for tynn. Men vi har da vist hva som bor i laget, også mot bedre motstand enn nedre halvdel av PL. Så ingen grunn til å male fanden helt på veggen selv etter et surt tap i dag. Med noen kloke og gode kjøp til kan vi begynne å snakke om å ha forhåpninger i Europa, men i år er lag som f.eks Dortmundt bedre enn oss og vil komme lenger i CL.

Lenke til kommentar

 

Ja noe annet vil jo denne sesongen måtte være å regne som en stor bonus. Laget har vel overrasket alle så langt, og det er jo lite trolig dette vil fortsette sesongen i gjennom. Til det er enda stallen for tynn. Men vi har da vist hva som bor i laget, også mot bedre motstand enn nedre halvdel av PL. Så ingen grunn til å male fanden helt på veggen selv etter et surt tap i dag. Med noen kloke og gode kjøp til kan vi begynne å snakke om å ha forhåpninger i Europa, men i år er lag som f.eks Dortmundt bedre enn oss og vil komme lenger i CL.

 

Hvor maler jeg fanden på veggen?

 

Derimot vil jeg si at vi ikke har overrrasket. Vi har dårligere resultater enn i fjor. Den eneste gode hele kampen vi har spilt var mot Napoli. Ellers er det mye surr og dårlig spill i perioder i de andre kampene.

 

Forsvaret vårt har f.eks var langt under pari med over 1 innsluppet mål per kamp i snitt. Og de snakker vi stort sett mot lag på nedre halvdel av tabellen. Det er ikke spesielt bra.

 

Skal ikke dra noen konklusjoner før vi har spilt mot Liverpool og United. Da får vi for alvor se hvor i landet vi ligger. Så blir det også spennende å se oss mot Chelsea og City sent i Desember. Den måneden kan fort bli kritisk med 5 utrolig vanskelige kamper på rad

 

Napoli borte, City borte, Chelsea hjemme, West Ham borte og Newcastle borte. WH er nok den letteste av de med klar margin. November er heller ikke lett. Så etter en forholdsvis enkel sesongåpning der vi strengt tatt burde hatt full pot, så går vi 2 vanskelige måneder i møte. Etter disse to månedene kan vi begynne å se hva målet for sesongen vil bli. Vi kan fort være i den situasjonen at vi ligger midt på tabellen og må ta igjen lagene foran for å klare 4.plassen.

 

Edit: TLDR: Jeg ville sagt akkurat det samme før gårsdagens kamp. Generelt synes jeg folk er alt for raske til å hylle laget etter noen få "gode" kamper mot nesten bare svak motstand. Vent til Januar så kan vi se hvordan det har gått mot 4(5) av våre konkurrenter til topp 4. Per nå ser jeg ingenting som tilsier at vi skal vinne noe denne sesongen heller.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...