Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Mr. Sanders - 60mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det. :)

 

Dette er den andre utfordringen jeg deltar på - og det å ta "minimalistiske" bilder er gøy og utfordrende. Å ta "flotte" naturbilder er langt enklere, synes jeg - fordi naturen ER flott by default. Det er mer vanskelig å kutte ut en del informasjon i motiver ned til det "minimale". :)

Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

Enig i valg av sort/hvitt for miksTUR. Igjen ganske grafisk og slående. KonjunkTUR fungerer både i sort/hvitt og farger, men klarer ikke å bli helt enig med meg selv om frontruta forstyrrer eller ikke. uTUR så ganske brutalt ut, og bør presenteres i farger (som du også har valgt). TURtelleren syntes jeg derimot ble tøffest i sort/hvitt. Mye fordi det igjen er grafisk og kontrastrikt. Liker dette best av de du har postet etter min forrige kommentar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk overflødighetshorn av kreative fabuleringer rundt ordet TUR, håper du ikke har brent av kruttet for tidlig men har ideer nok til å stå løpet ut. Har sans for både de enkle grafiske som twinTURbo, men også de høstlige TURbulens og naTURlig. Kjekt med navn på bildene for oss kommentatorer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...