Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Mr. Sanders - 60mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bukker for kommentarene. :) Var ute i går for å ta bilde av stjernehimmelen, men det ble fiasko. Tror nok jeg må ha meg et Nikonkamera til slike bilder. Blir for mye støy med ett av de mFT jeg har.

 

Dag 10: t e m p e r a T U R

Annet: Høsten er ikke bare røde, gule og glade farger. Når det er kjipt høstvær ute, så får man holde temperaturen innendørs. Liker gløden i bildet.

 

 

10157740804_70c4075e39_b.jpg
Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

Du fortsetter til dels i samme gode gate ser jeg, men med noen vrier.

posiTUR er i alle fall en type actionlandskapsbilde (en selvmotsigelse?) jeg aldri har vært i nærheten av å ta. Landskapet er jo flott i seg selv, men "the X-Man" trer allikevel fint inn i sweet-spot.

TURbulens er igjen et bra utført bilde av vann i bevegelse, et stort pluss for høstbladkrydderet.

strukTUR er igjen flotte høstfarger speilet i vann. Men selv om det er pent, kan det ikke rokke ved plassen til naTURlig langt der oppe på pallen.

Det er ikke så lett å få gode bilder av "fyr og flamme", vanskelig å få en eksponering som funker. Men det har du klart med temperaTUR, rett og slett pent å se på.

Flott vei som bølger og svinger seg vei i høstlandskapet i dramaTURgi, men allikevel nesten atypisk fra deg.

muskulaTUR er rene produktreklamen, selv om jeg nok liker bruddstykkene du har vist enn hele bilen i ett. Det har vel noe med abstraksjonen å gjøre.

Lenke til kommentar

Må nå begynne å tvinne hjernen litt for T U R ordene, så i dag er det noe lite lystig.

 

Dag 12: d i k t a T U R

Annet: På fjellet så er det jo slik at det er få hytter med vanlige takrenner, så da har man kjetting hengende ned for å lede vannet ned til bakken. Etter å ha slukt en god kopp kaffe i dag i solveggen, så fant dattera og jeg ut at vi ville prøve å bruke kjettingen til noe "kunstnerisk" - og slik oppstod "d i k t a T U R". VI ble fornøyd med resultatet. :)

 

 

10228911164_4d4aa0194a_b.jpg
d i k t a T U R by Loevhagen, on Flickr
To versjoner i spoller. Burde nok valgt den helsorte. Den engelske har "motsatt" tekst bare for en ekstra tvist.
Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

Takker for komposoisjonkommentaren. Har brukt litt tid på nettopp det. :)

 

Publisere? Au contraire - my friend. :) Hele greia med fotografi er fokusert på å få ut en uttryksform (selve bildet) til et publikum. :) Her er dag 13.

 

Dag 13: Er det enkle det beste?

Annet: Man tager hva man haver - og gjør det beste utav det.

 

 

10231423673_ffbe50880a_b.jpg
s T U R e r by Loevhagen, on Flickr
Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...