Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du hel ha vært disconnecta lenger enn du tror?

 

Er mektig lei Unleash the Hounds-kombier selv. Vaker av en eller annen uforklarlig grunn rundt rank 18-20 selv om dagen, og selv om jeg som priest ofte slår hunters er det mektig irriterende med en haug med 2/1-hounds med charge.

 

Ja, nå spiller jeg mest shaman, en av de svakere(?) klassene mot hunter, så mulig jeg er forutinntatt, men jeg synes det blir litt vel mye "one trick pony" over hunter-dekkene, alt står og faller på unleash the hounds. Men man an vel kanskje argumentere for likende ting med feks flamestrike.

 

AtW

Lenke til kommentar

Unleash the hounds er en artig sak imo, spiller både hunter og priest om dagen.

Å sutre over at noe er irriterende blir for dumt imo, de aller fleste classes har irriterende kort og comboer, at du ikke velger å bruke dem er ditt eget problem imo :p

 

Unleash the hounds med starving buzzard og en scavenging hyena når motstander har 3-4 kort ute, da snakker man fest! :D

Lenke til kommentar

Unleash the hounds er en artig sak imo, spiller både hunter og priest om dagen.

Å sutre over at noe er irriterende blir for dumt imo, de aller fleste classes har irriterende kort og comboer, at du ikke velger å bruke dem er ditt eget problem imo :p

 

Unleash the hounds med starving buzzard og en scavenging hyena når motstander har 3-4 kort ute, da snakker man fest! :D

 

At alle klasser har irriterende kort er da ikke noe argument? Det som kjennetegner de irriterende kortene for min del er at de har for mye å si, og kan snu hele gamet, delvis basert med hvor heldig man er med å trekke de.

 

AtW

Lenke til kommentar

Da må du hel ha vært disconnecta lenger enn du tror?

 

Er mektig lei Unleash the Hounds-kombier selv. Vaker av en eller annen uforklarlig grunn rundt rank 18-20 selv om dagen, og selv om jeg som priest ofte slår hunters er det mektig irriterende med en haug med 2/1-hounds med charge.

Er vanskelig for en priest å tape mot aggro hunters.

 

Det mange gjør feil er å kaste brettet fullt av minions så unleash blir bra. Det er bare dumt. Har du board control med 1 minion. Hold den der, hvis han bare bruker hero power, er det bare å heale seg opp igjen. Hele poenget er jo å ikke ha mye minions på brettet.

 

aggro hunters er dog ikke så skummelt som midrange hunter.

 

Hunter blir også mye spilt fordi du trenger ikke masse dust for å crafte et bra dekk. under 1000 dust. Mens fks druid er du fort avhenging av 10 000, for å lage et ramp druid deck. Så er jo forståelig at mange velger hunter

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Da må du hel ha vært disconnecta lenger enn du tror?

 

Er mektig lei Unleash the Hounds-kombier selv. Vaker av en eller annen uforklarlig grunn rundt rank 18-20 selv om dagen, og selv om jeg som priest ofte slår hunters er det mektig irriterende med en haug med 2/1-hounds med charge.

 

Ja, nå spiller jeg mest shaman, en av de svakere(?) klassene mot hunter, så mulig jeg er forutinntatt, men jeg synes det blir litt vel mye "one trick pony" over hunter-dekkene, alt står og faller på unleash the hounds. Men man an vel kanskje argumentere for likende ting med feks flamestrike.

 

AtW

 

Det er derfor man spiller rundt unleash the hounds, men å gå jevnt med de og ikke fylle boardet opp med totems/minions. Fordi da er unleash the hounds bra med buzzard for card draw etc

Lenke til kommentar

 

 

Da må du hel ha vært disconnecta lenger enn du tror?

 

Er mektig lei Unleash the Hounds-kombier selv. Vaker av en eller annen uforklarlig grunn rundt rank 18-20 selv om dagen, og selv om jeg som priest ofte slår hunters er det mektig irriterende med en haug med 2/1-hounds med charge.

 

Ja, nå spiller jeg mest shaman, en av de svakere(?) klassene mot hunter, så mulig jeg er forutinntatt, men jeg synes det blir litt vel mye "one trick pony" over hunter-dekkene, alt står og faller på unleash the hounds. Men man an vel kanskje argumentere for likende ting med feks flamestrike.

 

AtW

 

Det er derfor man spiller rundt unleash the hounds, men å gå jevnt med de og ikke fylle boardet opp med totems/minions. Fordi da er unleash the hounds bra med buzzard for card draw etc

 

 

Selvfølgelig gjør man det, men det gjør ikke kortet noe morsommere, alt står og faller på det ene kortet, og hvor bra kombo man får, det gjør det mer ensformig, og også mer basert på flaks.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hm, det er nå sant. Har vel vært borti den comboen en eller to ganger. Har klart å vinne tilslutt takket være fantasifull bruk av de kortene jeg nevnte, men ser for meg at det kan være problematisk. Det jeg hater er priest og rogue. Gosh, priest er greit nok. Men rogue med sap og assassinate og alskens andre kjipe ting... Ikke min favoritt å spille mot.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at det er ganske plagsomt å spille ranked i begynnelsen av måneden, når alle er nullstilte, Selv om vi rykker opp litt etter hvordan vi har spilt forrige måned, så jeg venter litt til de beste har rykket opp så kan kose meg rundt rank 15 :), sammen med de andre hobbyspillerne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...