Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motstanderen spiller en 2/3 minion og jeg spiller Bomber.. Alle tre bombene treffer hans minion :D

Det er like morsomt hver gang Bomber treffer akkurat der du håper på, spesielt når sjansen er minimal.

Jeg hadde 1 hp engang mot en hunter som hadde 5 hp. Jeg hadde en 1/3 som gir kort per dmg han tar, og bruker bomber. 2 går på hunter'n og siste treffer min som gjør at jeg trekker et nytt kort. En ny bomber. Alle tre gikk på hunteren og jeg vant. :p. Det verste var at han hadde 3 kreeps ute.. Oddsen for det er jo ganske sinnsyk.

Endret av oophus3do
Lenke til kommentar

Kjør 2x Starfall, regner med det er snakk om "Zoo" Warlock?

 

Det jeg mente var at jeg ikke klarer å spille Warlock. Også ville jeg vise min nye druid som viker veldig bra for meg.

 

Ny sesong, ny cardback! Woooo!

 

Ny maintenance:/

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Har fått ny respekt for Spellbender (secret). Siden det nesten bare er mages og palas fra 5+ wins i arena, så er det verdt å drafte spellbender fordi for 3 mana så kan den ta imot en fireball, sheep eller min favoritt: Blessing of Kings :D.

Lenke til kommentar

Prøver å sette sammen en Druid som ligner den mysticon har på toppen av siden, men mangler kort som ancient of lore og starfall nr.2. Hva ville dere satt inn istedenfor?

 

I tillegg kjører jeg også abomination, et kort jeg egentlig ikke har sett så mye av i control-decks? Tanker om dette? Er det fordi man selv tar skade av den som er årsaken, eller noe annet?

Lenke til kommentar

Morro med bugge end turn buttom. Spesielt i arena:(

 

Måtte restarte HS på padden og tapte kampen:(

fikk og det der...

 

trodde man kom inn i samme kamp dersom man exitet clienten?

 

latterlig opplegg, fikk ikke tapet registrert før etter jeg hadde spilt en ny kamp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...