Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg litt mer seriøse kommentatorer, men ellers interessant å se på ja. Kripp begynte bra, men nå sitter han jo bare og tuller, noe som ble enda verre når han fikk "regi". Er sikkert de som liker stilen, men når man er vant til "seriøse" sporter så blir det litt vel mye barnehage for min del, hehe.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg litt mer seriøse kommentatorer, men ellers interessant å se på ja. Kripp begynte bra, men nå sitter han jo bare og tuller, noe som ble enda verre når han fikk "regi". Er sikkert de som liker stilen, men når man er vant til "seriøse" sporter så blir det litt vel mye barnehage for min del, hehe.

 

Er enig Kripp tuller for mye. Antar de valgte han fordi han har en stor "fanskare" som gir mange seere. Totalbiscuit sa at Hearthstone er ikke som StarCraft hvor det er lettere å kommentere "seriøst". Men er enig at det hadde vært bedre med mer seriøse kommentatorer så man kan fokusere mer på kampene enn spøkene som blir sagt.

Lenke til kommentar

Awww.. Hadde et håp om å gjøre tidenes arena-run etter at jeg fikk åtte wins på rad, men så klarer jeg å tape de tre neste. To av dem mot samme spiller :(

 

Ugh, den er kjipern. Har sjøl møtt samme fyr og tapt 2 ganger. Lært meg en lekse å ikke queue rett etter et tap. Bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar

Kripp, er det han shitkidden som sitter i midten?

 

Ja. Eller har variert litt, men han satt vel stort sett der ja.

 

 

Er enig Kripp tuller for mye. Antar de valgte han fordi han har en stor "fanskare" som gir mange seere. Totalbiscuit sa at Hearthstone er ikke som StarCraft hvor det er lettere å kommentere "seriøst". Men er enig at det hadde vært bedre med mer seriøse kommentatorer så man kan fokusere mer på kampene enn spøkene som blir sagt.

 

 

Virker sånn ja. Har likt Kripp som kommentator tidligere, men da må han ha en "sjef" ved siden av seg. Nå fikk han jo til og med sånn halvveis regi ved å styre kameravinkler osv. Produksjonen var også rimelig amatørmessig etter min mening, med endel trøbbel.

Lenke til kommentar

Er det feks noen som spiller mye arena? Jeg kjenner det blir litt kjedelig å se constructed i lengden siden det stort sett er liten variasjon i kortene som blir spilt.

 

Edit: Av de som legger ut videoer på nettet. Jeg vet at Trump har litt, men det er stort sett constructed som blir lagt ut.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...