Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop begynt og spille dette litt. Taper mer enn jeg vinner, men nå spiller jeg barre med basic pakkene som er sett opp av spillt. Kanskje ikke så løye da når jeg møter folk som har lakt selv ofte.

 

Grunnen er jeg tenkte jeg skulle spille alle klassene til 10 på basic set for og se hva jeg liker best. Er vell hunter og mage jeg har vunnet mest med.

Lenke til kommentar

Nettop begynt og spille dette litt. Taper mer enn jeg vinner, men nå spiller jeg barre med basic pakkene som er sett opp av spillt. Kanskje ikke så løye da når jeg møter folk som har lakt selv ofte.

 

Grunnen er jeg tenkte jeg skulle spille alle klassene til 10 på basic set for og se hva jeg liker best. Er vell hunter og mage jeg har vunnet mest med.

Spill mage eller shaman, er ikke så avhenging av å kjøpe pakker.

 

Du kan se på Trump sine videoer/decks, der han spiller free to play shaman/mage fra rank 25 til legendary. Han bruker eller mindre standard kort, med unntak av et få rares.

 

Mage run

 

Shaman run

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det ene legendary kortet som kommer i Naxx. Baron Rivendare. Deathrattle triggers twice. Der kan man få noen skille stygge komboer. Cairne gir dobbel Baine, Sylvanas kaprer to minion, tilåmed Harvest golem kan bli skikkelig ekkel da. Det kan fort bli et bra kort.

Lenke til kommentar

Har vært i beta siden September og jeg må si jeg ser frem til nye kort. Det er ikke mye som har blitt gjort, utenom noen balanserings patcher som ikke har vært så utrolig gode.

 

Det er spesielt at de ikke endrer "rarity" på noen magekort slik at de ikke blir helt latterlige i arena f.eks. og sånne enkle ting som hadde gjort spillet mer appelerende. Hvis man vil spille constructed så er det jo egentlig bare å kansellere det virkelig liv å grinde ivei, så kan til og med en middels god spiller havne veldig høyt pga. RNG.

Lenke til kommentar

Må nesten fortelle en lite gladhistorie her, trakk ett paladin-dekk i arena som jeg synes var over middels, men ikke fantastisk, men kjørte faktisk 12-0 med det, er det bare jeg som undervurderer dekket? Og for å toppe det hele fikk jeg 2 legendaries (og en golden rare) i pakka, sylvanis og onyxia :)

 

AtW

post-11439-0-76420900-1397480784_thumb.png

post-11439-0-85029700-1397480801.png

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg er helt enig, har vanligvis mere hell med mage, og til å ha mange mana-lette minions så er det få av de man egentlig ønsker å spille i starten, vil ikke si det passer så ekstremt godt med paladinens ability, ingen truesilver-champions, ingen av de klassiske toppvalgene av common minions (Harvest golem, Yeti, Shildmasta), generelt lite muligheter for å beskytte seg mot store dyr egentlig. Men for all del, det var ikke en dårlig draw, synes bare ikke det var i nærheten av noen 12-0-draw. Concecration fikk jeg egentlig overraskende lite bruk for, det som var mest nyttig relativt til mine forventinger var silence, abonimation og mind control-tech som jeg var ekstremt heldig med i 2 av matchene. Synes synd på priesten jeg spilte mot i siste match, to turer på rad spillte han lightspawn, siste med buffs, og begge to ble silenced :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Supert spill! Spiller som "rogue", noen synspunkter? Selv vinner jeg ca. 50%. Er det noen klasser som er skikkelig ubalanserte, eller skal holde meg unna? Var ikke helt fornøyd med "mage'en".

 

Personlig liker jeg mage, shaman, paladin og priest ganske godt, de to første er også ganske bra med common cards.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg er helt enig, har vanligvis mere hell med mage, og til å ha mange mana-lette minions så er det få av de man egentlig ønsker å spille i starten, vil ikke si det passer så ekstremt godt med paladinens ability, ingen truesilver-champions, ingen av de klassiske toppvalgene av common minions (Harvest golem, Yeti, Shildmasta), generelt lite muligheter for å beskytte seg mot store dyr egentlig. Men for all del, det var ikke en dårlig draw, synes bare ikke det var i nærheten av noen 12-0-draw. Concecration fikk jeg egentlig overraskende lite bruk for, det som var mest nyttig relativt til mine forventinger var silence, abonimation og mind control-tech som jeg var ekstremt heldig med i 2 av matchene. Synes synd på priesten jeg spilte mot i siste match, to turer på rad spillte han lightspawn, siste med buffs, og begge to ble silenced :)

 

AtW

 

Fra 7 seiere og opp til 12 møter jeg paladin'er 9/10 ganger, og om man velger paladin er det nesten umulig å ikke få 7 seiere i arena, men mage er en god nummer 2 i arena altså, om du er heldig og trekker de veldig bra common-kortene som mage har. Resten av klassene er mer avhengig av flaks med trekningen. Jeg ville vært skuffet om jeg ikke fikk 10 seiere med den stokken du trakk der i alle fall, men det er klart at flaks/uflaks kan man aldri gardere seg mot.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke om jeg er helt enig, har vanligvis mere hell med mage, og til å ha mange mana-lette minions så er det få av de man egentlig ønsker å spille i starten, vil ikke si det passer så ekstremt godt med paladinens ability, ingen truesilver-champions, ingen av de klassiske toppvalgene av common minions (Harvest golem, Yeti, Shildmasta), generelt lite muligheter for å beskytte seg mot store dyr egentlig. Men for all del, det var ikke en dårlig draw, synes bare ikke det var i nærheten av noen 12-0-draw. Concecration fikk jeg egentlig overraskende lite bruk for, det som var mest nyttig relativt til mine forventinger var silence, abonimation og mind control-tech som jeg var ekstremt heldig med i 2 av matchene. Synes synd på priesten jeg spilte mot i siste match, to turer på rad spillte han lightspawn, siste med buffs, og begge to ble silenced :)

 

AtW

 

Fra 7 seiere og opp til 12 møter jeg paladin'er 9/10 ganger, og om man velger paladin er det nesten umulig å ikke få 7 seiere i arena, men mage er en god nummer 2 i arena altså, om du er heldig og trekker de veldig bra common-kortene som mage har. Resten av klassene er mer avhengig av flaks med trekningen. Jeg ville vært skuffet om jeg ikke fikk 10 seiere med den stokken du trakk der i alle fall, men det er klart at flaks/uflaks kan man aldri gardere seg mot.

 

 

Ja, du har sikkert rett, jeg er ikke så forbanna god i spillet, så jeg får ikke 12-0 med hva som helst slags møl akkurat :)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Ser absolutt frem til mer å gjøre, men jeg håper ikke det blir urealistisk dyrt å unlocke nye wings med ingame gold.

 

Ser for meg at det fort kan bli dyrt...

 

Ja, jeg er også redd for det.

 

AtW

 

 

Nå har det ikke kommet noen releasedate enda, men jeg vurderer faktisk å spare så mye gold som mulig frem til release, kjøpe noen packs i ny og ne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...