Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Streamene til Kripp og Trump er verdt å se. Begge er gode og begge til tider forklarer hvorfor de gjorde det de gjorde i stedet for å spille et annet kort de f.eks har på hånden.

 

Trump kanskje litt mer så enn Kripp. Men det flotte er at om en har en masse ledig tid om natta, så kan en starte med Trump, så når Trump slutter så kan du fortsette med Kripp. :p

Lenke til kommentar

Etter å ha sett en del hearthstone begynner jeg å frykte, mangler spiller litt dybde?

Har hovedsakelig sett en del på Arena play (som for oss som er mer kjent med magic minner dette mye om sealed deck. Tingen er hearthstone per nå består av ufattelig få kort!

(jeg har ikke fulgt SÅ godt med så jeg vet ikke om det er meningen eller evt et resultat av at det tross alt kun er beta?)

 

Men resultatet virker som da blir et ekstremt limited set med "plays", som igjen fører til at de samme situasjonene ville skje relativt ofte. Dette fører igjen til at en spiller nesten alltid kjenner situasjonen, og kjenner det riktige valget, som lett fører til at spillet bare blir en "hvem trekker best-game".

 

Mye dette som gjorde at kompiser gikk lei magic i vår tid (det og at jeg alltid maste om å spille mer) man spiller så mye med de samme kortene mot hverandre at spillet til slutt føltes mer som ludo (hvor du som kjent bare satser på flaks).

 

Tolker jeg feil her? Mener dere jeg er på bærtur? evt er jeg kanskje bare litt for gammel for dette nå :( ?

Lenke til kommentar

Fått tak i en beta nøkkel jeg ikke har behov for. Så er det noen som har lyst på en key?

 

Får å få nøkkelen så må dere gjette på hva jeg spiller nå ( altså hvilken hero i hearthstone ). Kun svar en dag og kun med en hero klasse i posten. Altså kun et forsøk her :) den første som svarer rett sender jeg en pm til.

 

Ikke spam meg med pm, det hjelper ikke. Og har kun en nøkkel å gi vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått tak i en beta nøkkel jeg ikke har behov for. Så er det noen som har lyst på en key?

 

Får å få nøkkelen så må dere gjette på hva jeg spiller nå ( altså hvilken hero i hearthstone ). Kun svar en dag og kun med en hero klasse i posten. Altså kun et forsøk her :) den første som svarer rett sender jeg en pm til.

 

Ikke spam meg med pm, det hjelper ikke. Og har kun en nøkkel å gi vekk.

Har prøvd å komme meg inn i betaen i månedsvis nå :/, "section redacted"

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Fått tak i en beta nøkkel jeg ikke har behov for. Så er det noen som har lyst på en key?

 

Får å få nøkkelen så må dere gjette på hva jeg spiller nå ( altså hvilken hero i hearthstone ). Kun svar en dag og kun med en hero klasse i posten. Altså kun et forsøk her :) den første som svarer rett sender jeg en pm til.

 

Ikke spam meg med pm, det hjelper ikke. Og har kun en nøkkel å gi vekk.

Rogue?!?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...