Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er enkleste måten å få tilgang på dette spillet? Har meldt meg på via Blizzard, men dette er en god stund siden, og jeg har fortsatt ikke fått noen kode. Finnes det en enklere måte?

 

Å skaffe seg/vinne en betanøkkel et sted. Det hender de gir bort nøkler her og der, men det er såpass stor interesse at sjansene er små, og du må være rask.

 

De slipper nok inn flere og flere etter som tiden går, så sjansene burde øke med tiden.

Lenke til kommentar

Har ikke en kilde nå, men var en på reddit som sa at han hadde snakket med en game master. GM sa at det var helt random, i alle fall etter de første få bølgene. De gidder ikke å manuelt sende ut flere tusen nøkler, så de kjører bare en algoritme som fyrer avgårde nøklene til de som har meldt seg på, uavhengig av specs og annet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk også mail med en betakey fra blizzard, selvom jeg har vært i betaen siden 5september. Så det er nok totalt random, de sjekker ikke engang hvem som allerede har registrert key.

 

Problemet er at jeg har flere venner som gjerne vil inn, vet ikke hvem jeg skal gi den til :p

 

 

edit: fikk den første fra giveaway på hearthstone.no, ikke blizz som har sendt meg to ganger

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...