Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Haha, så altfor sant.

Jeg var en ivrig mtg spiller en gang i tiden - blir spennende å se om hearthstone har nok dybde til å fange meg slik mtg en gang gjorde.

 

Warlock, Paladin og Priest er klassene jeg ser på som mest morro for øyeblikket, har lagd klart et deck til hver av dem som jeg skal prøve meg med så snart jeg får tak i betakey.

Har studert spillet en stund via streams på Twitch og med mange års erfaring med MTG selv så kan jeg si med ganske stor sikkerhet at Hearthstone ikke har helt den samme dybden. Ikke enda vel og merke.

Du trenger f.eks ikke å bekymre deg for instant/flash (gud veit hvorfor de kom med flash når de allerede har instant som er akkurat det samme) og sjeldent trenger du bekymre deg for counterspell.

Med unntak av Mage som har Counter Spell som en av sine secrets.

 

Jeg ser derimot for meg at det kan være ganske avhengighetsdannende til tross for at det er en forenklet form for MTG.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke enda vel og merke.

*snip*

Ja, du har helt rett - det er veldig 'casual' (i mangel på et bedre ord), og det er forsåvidt helt greit for nå.

Jeg krysser fingrene for at de vil holde det enkelt nå i starten slik at alle skal forstå hvordan det funker. Det er ytterest få som faktisk kjenner til hvordan disse typiske kortspilla fungerer, så jeg klandrer ikke blizzard for akkurat det.

Jeg vil nok miste interessen for hearthstone om de ikke har spicet det opp litt etter 12 måneder.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så burde opt-in waves gå ut til de som har flest av Blizzard sine spill installert på sin Battle.net konto først.

Wave #2 går da til de som har 1 mindre spill på kontoen sin osv.

Da får de mest hardcore fansene teste først, som er fair imo.

Ikke for å skryte, men jeg har Warcraft 3, Warcraft 3: Frozen Throne, Diablo 2, Diablo 2: Lord of Destruction, World of Warcraft, WoW: Burning Crusade, WoW: Wrath of the Lich King, WoW: Cataclysm, WoW: Mist of Pandaria, Diablo 3, Starcraft 2: Wings of Liberty og Starcraft 2: Heart of the Swarm.

 

Hvorav alt etter WC3 og D2 er Collector's Edition.

Har også betatestet flere tidligere Blizzard spill.

Så... Ja, jeg føler vel at jeg fortjener denne keyen. :p

Lenke til kommentar

Misunelig.... Er helt sikker på at det MÅ være noe feil med Blizzard sitt system da jeg ikke har fått beta key enda. Men igjen så er det vel ikke så rart, jeg er ikke kjent for å ha flaks når det kommer til slikt.

'Faktisk så er det en ting jeg har tenkt på tanke på blizzard sin valg på beta gamers. Nå vet jeg ikke med 100% hvordan det er men dagens gamere som meg så sitter vi med i5 i7 og dagens skjermkort etc og når v leverer report til dem og det er akkurat det dem ser på, tror jeg????

Har flere ganger diskutert dette med kompiser, hvorfor ikke prøve å update våres hardware med MAC? eller en dårlig laptop PC?....

 

Vet ikke hvordan det fungrerer men jeg antar det er noe det de vil teste da spør om hardware specs, ikke sant?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å vite hvordan mitt spill er når jeg spiller. Noen som har lyst til å spille med meg?

Kunne jo vært artig det.

 

Har kjørt til level 10 på practice på alle for å unlocke basic cards. Så har jeg spilt et par Ranked Games.

Vet ikke hvordan det er i ranked, men det kan virke som du blir matchet mot andre som har nogelunde samme som deg.

For under ranked lager du jo en deck selv hvor du har tilgang til alle kortene du har og jo bedre kort, jo bedre deck.

Men matchingen ser bra ut. Spilte ikke så mange games, men møtte ingen som hadde en haug med superkort.

 

Hoppet like greit over på Arena jeg. Dårlig i starten, men begynner å komme meg. :)

Lenke til kommentar

Arena er vanskelig å få tak på. Etter 5-6 runder med Arena så er min beste 6-3.

Men det er helt klart den mest utfordrende delen av spillet.

I tillegg har en potensielt tilgang til alle kortene som er tilgjengelig.

Kontra Unranked som krever at du enten får kortene fra Arena packs eller faktisk kjøper noen.

 

Spiller ikke så mye Unranked egentlig, stort sett bare for å gjøre daily quest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...