Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Bare et tips til nybegynnere, board controll er alt. Ikke rush motstanderen ned (utenom når man har et rush deck selvfølgelig)

Fikk det værste draftet i arena med paladin nå, ingen concentration osv osv, men er 5-1 foreløpig fordi folk er for opptatt av å angrepe heroen at de glemmer "boardet"

 

Veldig norsk engelsk her nå, men lover at det hjelper

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et tips til nybegynnere, board controll er alt. Ikke rush motstanderen ned (utenom når man har et rush deck selvfølgelig)

Fikk det værste draftet i arena med paladin nå, ingen concentration osv osv, men er 5-1 foreløpig fordi folk er for opptatt av å angrepe heroen at de glemmer "boardet"

 

Veldig norsk engelsk her nå, men lover at det hjelper

 

Enig! Ingenting er verre enn når du sitter igjen uten kort, og motstanderen har 4, 5 eller kanskje enda flere på hånden. Kan jeg spørre hvilken klasse dere liker best, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Jeg prøver også å ha kontroll på brettet og alltid ha flere minions ute, men prøver å holde litt igjen sånn at ikke heile sulamitten går med i en flamestrike eller noe slikt dritt.

 

Akkurat nå spiller jeg Druid. veldig moro. Føler at Hero power til druid og Warrior er ganske sterke, iallefall sammenlignet med Mage. 2 Mana for 1 dmg er dårlig synes jeg. Veldig nyttig hvis det er en minion med 1 hp ute, men bortsett fra det synes jeg ikke det er noe særlig.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Jeg prøver også å ha kontroll på brettet og alltid ha flere minions ute, men prøver å holde litt igjen sånn at ikke heile sulamitten går med i en flamestrike eller noe slikt dritt.

 

Akkurat nå spiller jeg Druid. veldig moro. Føler at Hero power til druid og Warrior er ganske sterke, iallefall sammenlignet med Mage. 2 Mana for 1 dmg er dårlig synes jeg. Veldig nyttig hvis det er en minion med 1 hp ute, men bortsett fra det synes jeg ikke det er noe særlig.

Men sheep + hero power eier å ta ned kort med høy dmg/hp :D

Lenke til kommentar

 

Akkurat nå spiller jeg Druid. veldig moro. Føler at Hero power til druid og Warrior er ganske sterke, iallefall sammenlignet med Mage. 2 Mana for 1 dmg er dårlig synes jeg. Veldig nyttig hvis det er en minion med 1 hp ute, men bortsett fra det synes jeg ikke det er noe særlig.

Selv synes jeg at mage hero power er noe av det beste. Kun shadow priest er bedre. Mage er så flinke til å pinge kort. Druid heropower blir "blokert" av taunt

Lenke til kommentar

Jeg fikk beta-key i går. Utrolig gøyalt spill. Jeg unlocka alle klassene med Mage, men har etter det utelukkende spilt pvp som Hunter. Satser konstant på å ha board control + at jeg prøver å holde igjen mest mulig kort på hånda til slutten av spillet. Veldig morro å ha f.eks 3 svake beasts på bordet, som jeg plutselig buffer opp med Raid Leaders, Timberwolfs og Houndmaster. Plutselig har jeg et brett fullt med 5+ dmg potensiale og minst en sterk taunt.

 

Jeg har fortsatt ikke fått testet den mot Priests, som jeg syntes virker som den beste "control" klassen. Men mot nybegynner-Mages funker det veldig fint (med mindre de har hånden full av Polymorphs og Flamestrike). Jeg har til nå 5-1, men frykter jeg snart møter langt sterkere motstand.

 

En annen ting er at hvis man får motstanderen til litt lav HP, er hero skillen til Hunter helt magisk.

 

Noen som har spilt en del Arena her?

Endret av Bravehammer
Lenke til kommentar

Jeg fikk beta-key i går. Utrolig gøyalt spill. Jeg unlocka alle klassene med Mage, men har etter det utelukkende spilt pvp som Hunter. Satser konstant på å ha board control + at jeg prøver å holde igjen mest mulig kort på hånda til slutten av spillet. Veldig morro å ha f.eks 3 svake beasts på bordet, som jeg plutselig buffer opp med Raid Leaders, Timberwolfs og Houndmaster. Plutselig har jeg et brett fullt med 5+ dmg potensiale og minst en sterk taunt.

 

Jeg har fortsatt ikke fått testet den mot Priests, som jeg syntes virker som den beste "control" klassen. Men mot nybegynner-Mages funker det veldig fint (med mindre de har hånden full av Polymorphs og Flamestrike). Jeg har til nå 5-1, men frykter jeg snart møter langt sterkere motstand snart.

 

En annen ting er at hvis man får motstanderen til litt lav HP, er hero skillen til Hunter helt magisk.

 

Noen som har spilt en del Arena her?

 

Enig med at Hunter er veldig morsomt å spille, ihvetfall med det decket her!

http://www.youtube.com/watch?v=TKe3oaWNEOg

 

Prøvd meg på Arena 3 ganger, men det var vanskelig, har kun 2 arena wins.

Lenke til kommentar

Fikk endelig satt meg ned til å prøve litt. Spillet igjennom de første oppdragene med mage, hvilket selvfølgelig gikk greit.

 

Håper jeg får tid til å sette meg med og unlocke noen flere classes iløpet av helgen. Mage var allright det, men jeg har lyst til å finne "min" klasse.

 

Gleder meg til å komme meg litt mer inn i dette.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare spilt 3-4 runder med hunter, men virket i alle fall enkelt å renske bordet med sånn "cleave attacks". Tapte en av de kampene mot en rogue som fikk brukt noen ganske gode kort.

Spilte mot en warlock som hadde Deathwing. Jeg fikk nesten panikk( Deathwing har 12/12), men klarte å vinne med relativt grei margin.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare spilt 3-4 runder med hunter, men virket i alle fall enkelt å renske bordet med sånn "cleave attacks". Tapte en av de kampene mot en rogue som fikk brukt noen ganske gode kort.

Spilte mot en warlock som hadde Deathwing. Jeg fikk nesten panikk( Deathwing har 12/12), men klarte å vinne med relativt grei margin.

 

Deathwing kan være ganske spennende å spille mot ja, ihvertfall om du har spillt mange kort, for Deathwing eleminerer alle minions på bordet :omg:

Lenke til kommentar

lol

 

Greetings, fellow Hearthstone player, Preben.

Krush’gor the Behemoth has received your money, and grants you access to the Arena!

Krush’gor has deemed you a worthy challenger and would like you to know that he saw your first opponent in the corner, by the fire. He was shaking and muttering: "no, no, not Preben..."

When you're ready, you can meet your first opponent by tapping the "Arena" button on the cover of your Hearthstone box.

Krush’gor would normally wish you good luck at this point, but in your case, he can see you really don't need it.

 

 

Ser de har forandret litt på paymen mailen man får når man kjøper en arena ticket :)

Lenke til kommentar

Det kjøper man ingame. Du får tidligere tilgang på flere kort, men du er ikke garantert gode kort. Du skal få minst en "rare" per pakke med kort. En pakke inneholder 5 kort.

 

Edit: Det er ikke annonsert flere beta wipes. Så du kan trygt kjøpe. Du ville nok uansett få tilbake tilsvarende det du har brukt av penger som gull, sånn at du kan kjøpe nye pakker. Slik som forrige gang. Med mindre de har en svært god grunn til å ikke gjøre sånn ved en eventuell, dog svært usannsynlig, fremtidig wipe.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...