Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får alle lik classchallenges etter fullført wing? Fikk Mage og Hunter, lurer bare på om det var det jeg fikk siden det var de to klassene jeg brukte for å slå wingen...

 

Er likt for alle.

 

Fullførte nettopp bossene på heroic. Den siste var klart vanskeligst, men som vanlig er det snakk om å bruke en kombodeck og prøve helt til man trekker riktig. Mage questen er vel alle magers våte drøm :dribble:

 

Forresten. VanH, hvilken bug er det snakk om?

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

 

 

Fullførte nettopp bossene på heroic. Den siste var klart vanskeligst, men som vanlig er det snakk om å bruke en kombodeck og prøve helt til man trekker riktig. Mage questen er vel alle magers våte drøm :dribble:

 

Forresten. VanH, hvilken bug er det snakk om?

 

Spesielt når noen bruker Millhouse Manastorm ...

 

Ang. bug:

Kort som fryser i det du bruker dem. Hele spillet stopper og du kan ikke gjøre noe som helst, inkludert å gi opp. Tipper det er den.

Lenke til kommentar

Men er det en bug? Er ikke det bare overbelastning på serversiden? Det skjer med meg fra tid til annen og da vet jeg at jeg disconnecter til slutt. Vi snakker jo om en Blizzard lansering av et online spill her, noe som skaper servertrøbbel 9 av 10 ganger.

 

Vet ikke om det er det samme som dere snakker om.

Lenke til kommentar

Problemet er at det skjer kun når et kort blir brukt. Det skjer også på tidspunkter der det er få som er pålogget. 


 

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1ny29i/gamebreaking_bug_game_frozenopponent_stalling/

 

Men, ja. Det er nok serveren som mister forbindelsen til klienten. Skjer problemet med klienten får man som regel mulighet til å koble til igjen. Det skjer aldri med den feilen der ...

Lenke til kommentar

Neida, er for deres eget beste. Er så vanskelig å holde rede på mer enn 9 deck om gangen må man skjønne!

 

Skulle vært 9 deck per klasse, da burde det vært nok for de aller fleste. Lage menyen sånn at du velger klasse og får opp det samme 3x3 rutenettet med deck du har laget til klassen.

Lenke til kommentar

Neida, er for deres eget beste. Er så vanskelig å holde rede på mer enn 9 deck om gangen må man skjønne!

 

Skulle vært 9 deck per klasse, da burde det vært nok for de aller fleste. Lage menyen sånn at du velger klasse og får opp det samme 3x3 rutenettet med deck du har laget til klassen.

 

Ja, eller ha en setting der man kan velge å ha flere sider, og/eller et 5*5 rutenett. Om man tror brukerene er idioter, ha ihvertfall en advanced mode tilgjengelig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...