Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som møter forferdelig trege spillere med jevne mellomrom? Når jeg spiller freeze mage raskere enn aggro decks så er det et problem. Begynner også å bli veldig lei av spillere som queuer og så går afk. Rope på runde 1. "Jippi".

Skrevet

Bare jeg som møter forferdelig trege spillere med jevne mellomrom? Når jeg spiller freeze mage raskere enn aggro decks så er det et problem. Begynner også å bli veldig lei av spillere som queuer og så går afk. Rope på runde 1. "Jippi".

Ikke det at freeze mage er noe hokuspokus, nokså straight forward.

Skrevet

Har vel ikke påstått at freeze mage er noe hokuspokus heller. Er bare lei av spillere som går afk med jevne mellomrom. HS er så casual og du kan gjøre så mye samtidig at det virker som om folk glemmer å spille..

En ny modus (ala lynsjakk) hadde vært noe.

Skrevet

Tapt 4 kamper på rad med oil rogue i dag, kanskje på tide med en tweak?

Skal sies at jeg kunne og burde vunnet i hvertfall én kamp, men ukonsentrert og med dårlig tid gjorde jeg en del graverende feil.

Skrevet (endret)

Noen som vet når på dagen i morra blackrock kommer ut?

AtW

Den er ute i USA nå. Release i EU har jeg ikke funnet mye informasjon om..

EDIT:

Endret av Thor.
Skrevet

Blackrock er tilgjengelig i listen over solo player, men kan naturligvis ikke spille enda. Når jeg går inn på Blackrock Mountain, får jeg opp fem wings hvor det står når dem åpnes, og når disse igjen klikkes på, hvilke kort man vinner.

Skrevet (endret)

Da er Blackrock live på EU serveren

Edit: Og det tok meg bare 12 minutter å fullføre første del (ikke heroic). Får håpe vanskelighetsgraden øker.

Endret av Thor.
Skrevet

Får alle lik classchallenges etter fullført wing? Fikk Mage og Hunter, lurer bare på om det var det jeg fikk siden det var de to klassene jeg brukte for å slå wingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...