Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Sende ut 17.? Det er vel ikke mulig. Rockstar har jo sagt at det er lov å sende dagen før (altså 16.? sånn at den ihvertfall har en mulighet å nå meg 17. som er lanseringsdatoen? Tviler sterkt på at de kan gjøre noe så dumt som å SENDE ut samme dag som den er lansert. Please tell me I'm right.

De skal sende ut sånn at du har spillet den 17. om posten ikke er forsinket. De har ikke sagt noe dato, men du får etter planen spillet på lanseringsdato.

 

 

Vil spillet bli sendt slik at det ligger i postkassen 17/9?

Elkjøp:

Ja det vil det. Om det ikke blir noen forskinkelser med posten, får du spillet 17. september når posten blir levert den dagen.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk dette innlegget mitt fra forrige side, har snakket med Komplett ang. utsending på den 13.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&page=6&do=findComment&comment=20922591

 

Så da tolket jeg det svaret til at de ikke sender ut før mandag, slik Rockstar har pålagt de.

jaja da er det jo bare for meg å vente å se når jeg får spillet, om det blir tirsdag eller onsdag.

Lenke til kommentar

Det er klart det ikke er nødvendig med ssd, en kan jo bare si seg fornøyd med disk som følger med konsollen. Men for meg har det vært en forbedring, mindre lyd fra konsoll, samt raskere loading(førsteutgaven av ps3) så hd'n var nok moden for utskiftning alikevel.

 

kilde: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-can-ssd-upgrades-boost-ps3-performance

 

På en første generasjons PS3 er nok forskjellen på den orginale harddisken og en SSD enorm, men på en ny 2.5" Sata og en SSD er den nok ikke stor. Kjører man fra harddisk og ikke fra disken derimot er det nok en god forskjell der og. Kun fra plate er det nok minimalt med forskjell om noe. Delvs installasjon har vell noe forskjell men kan ikke se for meg at det er mange sekundene. PS3 har ikke akkuratt den beste støtten for nyere teknologi, og med mindre jeg husker feil har den ikke egenskapene for dataoverføring i nærheten av hva en SSD disk kan klare. Forbedring er det nok, men jeg ville nok ikke si det var gunstig det med tanke på pris forskjellen mellom de to disk-typene.

Lenke til kommentar

De skal sende ut sånn at du har spillet den 17. om posten ikke er forsinket. De har ikke sagt noe dato, men du får etter planen spillet på lanseringsdato.

 

 

Vil spillet bli sendt slik at det ligger i postkassen 17/9?

Elkjøp:

Ja det vil det. Om det ikke blir noen forskinkelser med posten, får du spillet 17. september når posten blir levert den dagen.

Han du siterer som jobber da strengt tatt ikke for Elkjøp. Så hvordan du så får deg at det var Elkjøp som svarte på den posten er for meg en gåte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han du siterer som jobber da strengt tatt ikke for Elkjøp. Så hvordan du så får deg at det var Elkjøp som svarte på den posten er for meg en gåte.

Trodde alle svar var fra ansatte jeg, men så feil kan man ta :)

Ser ikke ut som om det var fra elkjøp nei, men antar uansett at de ikke bryter med rockstar og sender ut tidligere.

Lenke til kommentar

Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag?



Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da?



Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka?

Lenke til kommentar
Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka?

 

Bestillte den fra CDON, leter du så finner du kuponger med 50 kroner rabatt

Da blir prisen ganske hyggelig :)

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_signature_series_guide-24054358

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_limited_edition_strategy_guide-24054357

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

 

Bestillte den fra CDON, leter du så finner du kuponger med 50 kroner rabatt

Da blir prisen ganske hyggelig :)

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_signature_series_guide-24054358

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_limited_edition_strategy_guide-24054357

 

Jo, men jeg får ikke den i posten før jeg reiser på jobb tror jeg... (Reiser til vietnam på tirsdags ettermiddag). Hadde vert konge å hatt den med seg på flyet nedover... :-)

 

Vet du om det er lurt å forhåndsbestille spillet hos gamestop*** om du skal vei å kjøpe det på natta?

Jeg tør nesten ikke gamble på noe annet, da jeg reiser på tirsdag. 8 uker ekstra venting blir alt for lenge.. Med mindre jeg finner en piratkopiert GTA V(ietnam) versjon heheheheheh :p

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Bestillte den fra CDON, leter du så finner du kuponger med 50 kroner rabatt

Da blir prisen ganske hyggelig :)

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_signature_series_guide-24054358

http://cdon.no/b%C3%B8ker/grand_theft_auto_v_limited_edition_strategy_guide-24054357

(svarer bare her og, så andre kan se... dette er vel og den riktige tråden.... :p )

 

 

Jo, men jeg får ikke den i posten før jeg reiser på jobb tror jeg... (Reiser til vietnam på tirsdags ettermiddag). Hadde vert konge å hatt den med seg på flyet nedover... :-)

Vet du om det er lurt å forhåndsbestille spillet hos gamestop*** om du skal vei å kjøpe det på natta?

Jeg tør nesten ikke gamble på noe annet, da jeg reiser på tirsdag. 8 uker ekstra venting blir alt for lenge.. Med mindre jeg finner en piratkopiert GTA V(ietnam) versjon heheheheheh

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Selv har jeg forhåndsbestillt det på Spaceworld (nattåpent her i byen). Så hvis du vil være sikra et spill ved midnatt så ville jeg absolutt forhåndsbestillt det fra en butikk som har nattåpent i området ditt.

Ang. boken så ville jeg da ringt/dratt til samme butikk som du da evt. kjøper spillet fra og hørt om de har den boken også.

Lenke til kommentar

Ludo Store sendte spillet i dag. Det kan være fremme i morgen.

 

Oi, de kommer vel i problemer nå? Med mindre de har en avtale som gjør at spillet bare ligger og venter slik at det er sikkert å nå postkassene den 17. Av hva jeg har hørt så behandler blant annet Elkjøp GTA V releasen ganske strict i motsetning til andre spill.

Lenke til kommentar

Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag?

 

Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da?

 

Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka?

Du kan kjøpe boken uten å ha forhåndsbestilt. Men dersom du forhåndsbestiller samt velger å kjøpe boken får du 25% avslag på den. Hvis jeg ikke husker feil kostet boken rundt 170,- kroner, mens hardback lå på 299,-. Det gjelder Gamestop.

 

Jeg hadde også forhåndsbestilt hos Spaceworld. Valgte å kansellere orderen min der i går og heller kjøpe det på nattåpent på Gamestop. Var innom og forhåndsbestilte i dag. Det jeg ble fortalt når jeg var der var at jeg måtte forhåndsbestille og betale hele beløpet i dag for å kunne hente det natt til tirsdag, på grunn av at det var usikkert hvorvidt kassesystemet kom til å være åpent eller ikke. Det gjelder nok ikke alle butikkene, men hadde uansett forhåndsbestilt, så vet du at du får det når du møter opp. 650,- tilbudet deres på special edition pre-order er ikke så ille heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...