Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aahh, sikler endel på denne om dagen - veldig lyst til å bytte ut S3'en :)

- Hvordan er det med root på denne?

- Tips på knalltilbud på denne? (kan ta med abo da jeg ikke har binding lengre)

Root går greit, CFroot ligger på XDA. Bare å flashe via ODIN.

 

Netcom har vel telefonen til 4800 kr på avbetaling om dagen.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med lavt volum på hodetelefoner/aux kabel?

 

Volumet er mye lavere en på min gamle Note 1, både før og etter jeg hadde custom rom.

 

Ønsker ikke å roote Note 3. Bruker omtrent bare Spotify, og en liten løsning er å dra alt på equalizeren helt opp. Men det må da være en annen løsning? Jeg hører at lyden stiller seg automatisk ned etter 1 sekund, så er jo en eller annen begrensning som slår inn. Prøvd Speakerboost, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Root går greit, CFroot ligger på XDA. Bare å flashe via ODIN.

 

Netcom har vel telefonen til 4800 kr på avbetaling om dagen.

Valgets kvaler...er faktisk 2,- billigere hos Telenor :green:

 

Skal vi se:

Ifølge dekningskart har ikke Netcom 4g dekning hos meg, eller på jobben - Dette har Telenor.

Men, Telenor har vel mye lavere hastighet enn Netcom? :hmm:

Lenke til kommentar

Da ble det Note 3 på meg også. Oppgraderte fra S3. For en skjerm! Jeg har dog et lite problem. Er det kun meg som sliter med å fjerne simkortet fra Note'n? Dytt ned og trekk ut står det, men kortet er alt for glatt til å skape noe som helst form for friksjon. Hjelp?

 

Du kan bruke en stoppenål, stikke den rett ned i det lille av plasten som stikker ut.

 

 

Det kunne vært mange årsaker til dette. Jeg måtte importere kontakter.

 

Jeg brukte Samsung Appen "Smart Switch". Ikke simkort i min S3, simkortet i Note 3. Fungerer smertefritt. :)

Lenke til kommentar

Valgets kvaler...er faktisk 2,- billigere hos Telenor :green:

 

Skal vi se:

Ifølge dekningskart har ikke Netcom 4g dekning hos meg, eller på jobben - Dette har Telenor.

Men, Telenor har vel mye lavere hastighet enn Netcom? :hmm:

Det spørs jo hvilket abonnement du velger. Tror de billigste har cap på 10 mbit. Står vel spesifisert.

Lenke til kommentar

 

1690 + 6588= 8278 kr for mobilen ! ran

Hvis man skulle kjøpt uten binding, la oss si fra Elkjøp denne uken til 5555, og i mitt tilfelle bruke et allerede eid abonoment fra Talkmore til 199 i måneden, så blir det 5555 + 2400 = 7955, altså bare rundt 300 kroner spart, det er ikke voldsomt mye akkurat.

Lenke til kommentar

 

1690 + 6588= 8278 kr for mobilen ! ran

 

Man regner da ikke slik heller. 249,- av de 549,- er jo ordinærprisen på abonnementet. Ergo er 300 av dem bindingstillegg. Mao, 1690 + (300*12) = 5290,- for telefonen. Om hvorvidt det er et godt kjøp eller ikke vil jeg ikke si noe om..

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Ang launcher! Kommer fra iOS 7 og må innrømme at TouchWiz ikke er noe for meg. Hvis jeg tar i bruk feks Nova eller noe lignende (sett flere screenshots som er penere enn det meste av operativsystem), vil jeg ødelegge diverse ting på min note? Hvordan går jeg evt tilbake til Samsung sin versjon? Funker pennen, to vinduer etc? Er det anbefalt?

Tror du mister en del funskjoner dessverre. Vil ikke anbefale å bytte launcher, men du kan alltids gå tilbake om mye blir borte. Husker jeg mistet Samsung tastaturet med tall øverst når jeg byttet launcher på S4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...