Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Er det flere som har problemer med at vær-widgeten viser at man befinner seg et helt annet sted. I mitt tilfelle befinner jeg meg i Russland rett som det er...

Og hvordan er været i Russland ?

 

Bruker selv Yahoo vær-appen og den anbefales, flott layout og veldig informativ :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det flere som har problemer med at vær-widgeten viser at man befinner seg et helt annet sted. I mitt tilfelle befinner jeg meg i Russland rett som det er...

Har ikke opplevd dette selv, men bruker heller aldri Accuweather appen. Laster alltid ned "Varsel for Yr" appen for den har gode Widgets og gir bedre værmelding i Norge enn de utenlandske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat vært å tafset litt på denne telefonen, liker den hardware-messig, men syns at Android er rotete og uoversiktlig i forhold til hva jeg er vant med (Windows Phone).

 

tror nok at pengene mine går til en lumia 1020, evnt en iPhone i løpet av kort tid.

Endret av AvIOn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat vært å tafset litt på denne telefonen, liker den hardware-messig, men syns at Android er rotete og uoversiktlig i forhold til hva jeg er vant med (Windows Phone).

 

tror nok at pengene mine går til en lumia 1020, evnt en iPhone i løpet av kort tid.

Du kan velge enkeltmodus hvis du syns startskjermen er forferdelig lol

post-105797-0-84902000-1380804037_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fungerer det ikke med lockscreen shortcuts? Finner ikke noe der.

 

Og hvordan fungerer dette med delt skjerm mellom to apper? Hvis jeg f.eks vil ha Facebook og Chrome oppe samtidig på halve skjermen hver, hvordan gjør jeg det?

 

 

Noen som kan anbefale en calender widget som viser ukenummer? Nyeste versjonen av Jorte gjør det ikke lenger.

Lenke til kommentar

Akkurat vært å tafset litt på denne telefonen, liker den hardware-messig, men syns at Android er rotete og uoversiktlig i forhold til hva jeg er vant med (Windows Phone).

 

tror nok at pengene mine går til en lumia 1020, evnt en iPhone i løpet av kort tid.

 

Last ned en launcher og styr med i alle fall hjemmeskjermen selv? Trenger jo i grunn ikke å forholde deg til stort mye mer enn homescreen, appdrawer og innstillingene på telefonen.

Lenke til kommentar

Ang launcher! Kommer fra iOS 7 og må innrømme at TouchWiz ikke er noe for meg. Hvis jeg tar i bruk feks Nova eller noe lignende (sett flere screenshots som er penere enn det meste av operativsystem), vil jeg ødelegge diverse ting på min note? Hvordan går jeg evt tilbake til Samsung sin versjon? Funker pennen, to vinduer etc? Er det anbefalt?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Du vil ikke ødelegge noe som helst. Bare å laste ned og forsøke. Trykker du på hjemtasten når man har to launchere (TW og f.eks Nova) så vil den gi deg et spørsmål om hvilken launcher du vil bruke, helt til du selv velger å alltid bruke det alternativet. Alt vil fungere som normalt. Man kan deaktivere og reaktive launchere som man vil. Bare å gi det et forsøk.

 

Edit: enkelte funksjoner støttes ikke på alle launchere. Kan ikke si noe om multitasking eller doble vinduer.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

du glemte bindingstid og sikkert operatørlåst telefon

 

Bindingstid er riktig. Men nå får du markedets beste tilbud på abonnement til 299,- i tillegg til nesten 1000,- rabattert på telefonen. Fri bruk av alt - ingen grense på data. Har du 4G kan du i grunn bruke det som nett hjemme. Perfekt for studenter f.eks.

 

Netcom låser ikke sine telefoner.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Da ble det Note 3 på meg også. Oppgraderte fra S3. For en skjerm! Jeg har dog et lite problem. Er det kun meg som sliter med å fjerne simkortet fra Note'n? Dytt ned og trekk ut står det, men kortet er alt for glatt til å skape noe som helst form for friksjon. Hjelp?

Endret av kekepops
Lenke til kommentar

Fungerer det ikke med lockscreen shortcuts? Finner ikke noe der.

 

Og hvordan fungerer dette med delt skjerm mellom to apper? Hvis jeg f.eks vil ha Facebook og Chrome oppe samtidig på halve skjermen hver, hvordan gjør jeg det?

 

 

Noen som kan anbefale en calender widget som viser ukenummer? Nyeste versjonen av Jorte gjør det ikke lenger.

 

Vet ikke om det er flere metoder men, dette er en.

 

1. Åpne f.eks chrome

2. Hold inne tilbake knappen

3. En lite flik fra venstre skal komme.

4. Velg app fra listen og dra ikonet inn.

Lenke til kommentar

Da ble det Note 3 på meg også. Oppgraderte fra S3. For en skjerm! Jeg har dog et lite problem. Er det kun meg som sliter med å fjerne simkortet fra Note'n? Dytt ned og trekk ut står det, men kortet er alt for glatt til å skape noe som helst form for friksjon. Hjelp?

bruk en liten tang.Løft sim korte litt opp så ta tak med tangen da går det:)

Lenke til kommentar

Da ble det Note 3 på meg også. Oppgraderte fra S3. For en skjerm! Jeg har dog et lite problem. Er det kun meg som sliter med å fjerne simkortet fra Note'n? Dytt ned og trekk ut står det, men kortet er alt for glatt til å skape noe som helst form for friksjon. Hjelp?

Bare et spørsmål. Tok du simmen I den øverste eller nederste plassen? For den øverste er til minnekortet, og nederste er til sim kortet.

Endret av Elvis_is_music
Lenke til kommentar

 

Du har akkurat kjøpt deg Note 3 og satt inn simkortet... Hvorfor i all verden skal du så fjerne det igjen?

 

Det kunne vært mange årsaker til dette. Jeg måtte importere kontakter.

 

 

Bare et spørsmål. Tok du simmen I den øverste eller nederste plassen? For den øverste er til minnekortet, og nederste er til sim kortet.

 

Nederste selvfølgelig. Om jeg hadde funnet på å presse kortet inn i den øverste, hadde jeg heller ikke fortjent å eie en slik mobil. :)

 

Fikk forresten ordnet det, men jeg synes Samsung har kommet opp med en dårlig løsning på dette punktet. Kanskje Korianerne ikke er vant til Telenor sine såpeglatte simkort. S3 har en bedre løsning hvor man presser kortet inn til man hører et "klikk" og får det deretter matet ut automatisk.

Endret av kekepops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...