Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et TPU-deksel og skjermbeskytter til telefonen snarest mulig. Noen som vet om butikker i Oslo som har dette inne?

 

Eventuelt en nettbutikk med ikke for lang leveransetid.

Kjøp Note 2 skjermbeskytter til det kommer til Note 3 det gjorde jeg og det ble bra.om du får litt riper bak kan du kjøpe nytt bakdeksel på iutstyr for 169kr når de får inn så er ikke så farlig bak.Værre med den J...a linsa som går utover:/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Det er for S-pen tuppene når de blir ødelagt kan du bruke den til å dra ut og bytte

Var i Spaceworld her om dagen og en kunde trengte ny penn til sin Note 2. Men det hadde de ikke og kunne ikke skaffe. Og Spaceworld som liksom er Samsung-spesialist. Hvor får man tak i slikt hvis ikke Samsung-spesialistene har?

Lenke til kommentar

Sett avsløringen i ArsTechnica om at Samsung «fusker» ved å spesialtune CPUen for benchmarking-apps? Reell ytelse er 20% under det som er rapportert hittil.

 

 

 

http://arstechnica.com/gadgets/2013/10/galaxy-note-3s-benchmarking-adjustments-inflate-scores-by-up-to-20/

 

Er det en avsløring da? Har ikkje det blitt rapportert juksing hver eneste gang noen lanserer en ny toppmodell?

Lenke til kommentar

 

Er det en avsløring da? Har ikkje det blitt rapportert juksing hver eneste gang noen lanserer en ny toppmodell?

 

Juks? Det kommer vel ann på øyet som ser.

 

Jeg derimot synes at det er en genial løsning. At telefonen sparer strøm når den ikke trenger høyere ytelse. Og slår på turboen når det virkelig trengs!

Lenke til kommentar

Gikk fra iPhone 4S til Note3 i går. En veldig overgang for en som trodde han kom til å bli hos Apple for resten av livet. Men synes iPhone har blitt kjedelig, og tenkte at jeg skulle prøve noe helt nytt. Og fy for en telefon, elsker den. Skjermen er til å dø for. Klarte dessverre å slette noen ord i Samsung sin ordbok og enkelte ord ville ikke komme opp uansett hvor mye jeg prøvde (er dette noe som vil komme seg og vil slettede ord bli lagt inn på nytt?) Prøver derfor nå Swype, og må si jeg liker måten å skrive på selv på denne store enheten. Er det et annet tastatur som er bedre på mine note? Swype vil vel kanskje ødelegge litt for pennen?

 

Uansett, gleder meg veldig til å leke meg i Android verdenen.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

 

Juks? Det kommer vel ann på øyet som ser.

 

Jeg derimot synes at det er en genial løsning. At telefonen sparer strøm når den ikke trenger høyere ytelse. Og slår på turboen når det virkelig trengs!

 

Personlig synes jeg det er lavmåls :p Men desverre noe som er utbredt i Android systemet i følge Anand: http://www.anandtech.com/show/7376/samsung-galaxy-note-3-review/4

 

Hvordan det står til hos Apple er ikke godt å si, siden det systemet er betydelig mer lukket.

 

Uansett, dette er jo samme dritten vi har vært igjennom med benchmarks før i PC verdenen. Idiotisk!

 

Når det er sagt, Note 3 er en vanvittig bra telefon - ekstremt kjapp, veldig fornøyd med min :) Juks er totalt unødvendig, telefonen er mer enn bra nok uten og er glatt Samsungs reelle flaggskip, akkurat som med N2.

Gikk fra iPhone 4S til Note3 i går. En veldig overgang for en som trodde han kom til å bli hos Apple for resten av livet. Men synes iPhone har blitt kjedelig, og tenkte at jeg skulle prøve noe helt nytt. Og fy for en telefon, elsker den. Skjermen er til å dø for. Klarte dessverre å slette noen ord i Samsung sin ordbok og enkelte ord ville ikke komme opp uansett hvor mye jeg prøvde (er dette noe som vil komme seg og vil slettede ord bli lagt inn på nytt?) Prøver derfor nå Swype, og må si jeg liker måten å skrive på selv på denne store enheten. Er det et annet tastatur som er bedre på mine note? Swype vil vel kanskje ødelegge litt for pennen?

 

Uansett, gleder meg veldig til å leke meg i Android verdenen. :)

 

Hvis du får tak i et "stock" android tastatur så har det også støtte for slike swype-akige ting. Tror du kan finne en pakkefil der ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Noen som får "skrive" funksjonen til å virke? Håndskrift til tekst? Har lest meg litt frem at det er noe klunder der og at man kan stille datoen tilbake til 28 september så tilbake igjen for å løse problemet.

 

Det virket, men ikke lengre enn 10 min. Orker ikke å gjøre dette så ofte :)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=46098786#post46098786

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...