Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Z1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som bare sitter inne er andre mobiler brukendes men til de som er utendørs så er denne vel beste på markedet nå.

Har selv en Sony Xperia Acro S og den har jeg mistet i asfalten fra 1 meters høyde, overlevd 7 dagers Songkran festival og snart 6 måneder i Thailand, det regner litt her innimellom :)

Fortsatt så er den mobilen knallbra og Sony har lansert 2 oppdateringer allerede til den, så her fikk jeg en bra deal.

 

Så jeg kan da bare regne med att denne nye Z1 er meget bedre en min, så når jeg får mulighet blir det fortsatt en ny mobil fra Sony ved behov om de fortsetter med slike software oppgraderinger og kvalitet som Z1 har.

 

Selv om jeg ble skuffet når jeg kjøpte Satio i sin tid, så har Sony vesentlig forbedret seg på alle områder, håper de fortsetter i denne "stilen", da vil i allefall jeg fortsatt være en av deres kunder.

Bare vanntetthet og Glonass +++ er mer en god nok grunn for meg, allt det andre blir jo ren "bonus" :D

Lenke til kommentar

På sony's sin side står det

Ansvarsfraskrivelser

* Minnet består av fastvare på ca. 5 GB samt intern lagringsplass på 11 GB for musikk, bilder ol.

 

Betyr det at jeg ikke kan bruke hele minnet til apps om jeg vil? Isåfall er det IRRITERENDE! hater å måtte slette apps fordi jeg trenger plass. På min samsung s1 var det også slikt. 2 spill så er jo 5gb brukt. Vet mange kan legges på minnekort osv. men allikevel heng med sony. Lurer også på om det er ir-port på denne, noen som vet? finner ingen plass det står, heller ikke plasser som sier det ikke er.

Lenke til kommentar

Er jo bare å kjøpe ett minnekort å sette inn det vell?

 

Når det gjelder innstalasjon av apps så kan man jo velge hvor man vil lagre de (internminne/C-disk/minnekort), slik er det iallfall på Belle (Symbian), ingen som tvinger deg til å lagre apps på ett sted du ikke vil selv.....

 

På Symbian!!? Jo, på android krever noen apps å ligge på internminnet. Mange kan du velge på, men ikke alle.

Lenke til kommentar

På sony's sin side står det

Ansvarsfraskrivelser

* Minnet består av fastvare på ca. 5 GB samt intern lagringsplass på 11 GB for musikk, bilder ol.

 

Betyr det at jeg ikke kan bruke hele minnet til apps om jeg vil? Isåfall er det IRRITERENDE! hater å måtte slette apps fordi jeg trenger plass. På min samsung s1 var det også slikt. 2 spill så er jo 5gb brukt. Vet mange kan legges på minnekort osv. men allikevel heng med sony. Lurer også på om det er ir-port på denne, noen som vet? finner ingen plass det står, heller ikke plasser som sier det ikke er.

thahahahahahahahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jan Skrotnes

Poenget mitt er hva er greia med å dele minnet. 5gb til programmer er ikke mye, hvis du ikke vet du kan gå inn i menyen i programmene som spotify googlemaps å lignende å velge at dem skal lagre data på minnekortet.

Men noen kan nok synes det er gøy å få hjelpe svigermor når hun har lite minne på telefonen ;-)

Ingenting å tjene, bare tull som gjør brukervennligheten synker mener jeg.

 

At du tror programmene bruker 100mb totalt sier vel også litt.

Chrome tar 78mb, One note 74mb. Dropbox 144mb, Googlemaps på min tar 190mb, Stay 115 mb, Netflix 48mb, Wimp 435mb, google oversetter er det største utenom spill å det bruker 480mb.

Totalt brukt plass for programmer hos meg er 4,39gb.

 

Å det er ikke mange spill der. Rayman, sonic, bad piggies world of goo, osmos hd å FMH. Hvor datafilene til spillene lagres aner jeg ikke fordi trenger ennå ikke å bry meg med det ;-) ;-) ;-)

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...