Gå til innhold

Bethesda: – La spillerne våre slippe nettavgift (Mac, PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Jeg tipper at Microsoft åpner opp for det, spesielt om Sony gjør det. Og jeg tror ikke hverken Microsoft eller Sony har noe å frykte da dem som vil spille et spill som ESO vil mest trolig spille andre online spill og vil derfor ha et PS+ eller XBL abonnement uansett.

 

For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill).

 

Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør.

Sant nok at 95% av de som kjøper en konsoll i nærmeste fremtid kommer til å anskaffe seg abonnent, men det er den biten med å kjøpe et spill, for å så betale for et abonnent, for og så igjen da kjøpe enda et abonnent. Om man blander inn Netflix, HBO, Fibern din, og visse andre abonnenter blir det store summer det er snakk om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill).

 

Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør.

 

Du er klar over at et insane med nummer av folk kun spiller singleplayer? Skal vi se ned på dem kun fordi vi liker onlinespill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper at Microsoft åpner opp for det, spesielt om Sony gjør det. Og jeg tror ikke hverken Microsoft eller Sony har noe å frykte da dem som vil spille et spill som ESO vil mest trolig spille andre online spill og vil derfor ha et PS+ eller XBL abonnement uansett.

 

For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill).

 

Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør.

Snakk om å være hjernevasket. Det som faktisk er tullete er å betale avgift for nettspill. Glad jeg ikke skal spille på middelalderske nazi-plattformer.

 

Og nei, alle som spiller solospill er ikke barn eller "økonomisk vanskeligstilt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artikkelen: "Microsoft sier visstnok at det bare er sånn."

 

Jada ... det er jo sant ... uansett hvor kvalmt det enn høres. Spørsmålet er hvorfor kundene aksepterer det. Bare vent til Steambox kommer så vil PS 4 og XBox One få konkurranse.

Microsoft sa vel egentlig akkurat det samme om mye annet på XBone også?

 

Major-Nelso-flips-the-switch.jpg

Lenke til kommentar

Hva med å bare fokusere spillet til PC?

Det vil overleve fint nok. Se på for eksempel world of warcraft. en av tidenes mest solgte spill. Kom aldri ut til konsoll.

 

Når det gjelder elder scroll online er det nok smart å satse på konsoll siden PS4/One har krefter til å dra det og det er hauger av MMO for pc.

 

Det jeg lurer på er hvordan du kontrolerer her.

Tenker på wow med alle sine hurtigknapper og hotbars som må kuttes ned til 8 eller færre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...