Gå til innhold

Når begynner spenninga i The Wire?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner egentlig spenningen i The Wire? Er på episode 2 å det er ganske kjedelig i begynnelsen.. Noen som eventuelt vet om man må se alt får å skjønne den, eller kan jeg hoppe til da det begynner å bli spennende?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten ser du alle episodene eller driter i serien. Noe annet er mildt sagt tilbakestående.

Ja, skal det. Begynte bare å bli utålmodig

Skrevet

Hvis du blir utålmodig etter to episoder uten spenning burde du droppe The Wire med en gang. Sesong en er nok den sesongen med mest spenning, og ikke minst den minst treige og tunge sesongen. Men The Wire er generelt en treig og tung serie.

Skrevet

Husker jeg hadde samme inntrykk som deg i starten og det tok noen episoder å komme inn i det, men da ble det også ekstremt bra. Litt typisk HBO serie hvor seriene først blir skikkelig bra når man blir kjent med karakterene osv.

Skrevet (endret)

Det tar tid for sesong én å bygge seg opp, slik som resten av sesongene i serien. Jeg anbefaler å gi hele sesongen en sjanse likevel. En av mine absolutt favorittserier selv. Hvis du ikke har tålmodighet må du nok bare droppe ut, da det absolutt ikke funker å bare hoppe fremover.

Endret av Gormers
Skrevet (endret)

Alle profesorene våre på medievitenskap elsket The Wire. Selv likte jeg den ikke noe særlig, skal være ærlig å innrømme det.

Endret av Maxie10
  • Liker 1
Skrevet

Husker jeg hadde samme inntrykk som deg i starten og det tok noen episoder å komme inn i det, men da ble det også ekstremt bra. Litt typisk HBO serie hvor seriene først blir skikkelig bra når man blir kjent med karakterene osv.

Føler mye av det samme med Siberia. Hele greia er laget som et reality-show, satt ute i ødemarken i Sibir, og hele poenget er å holde ut til vinteren. De som gjør det får dele en halv million dollar. Første episode er logisk nok også en direkte kopi av mange reality-show, komplett med noen små intriger, intervjuer og hele pakken. Ganskje kjedelig i grunnen, men slutten på første episode endret alt med et lite mindfuck. Etter det har jeg vært hektet. ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er kommet til episode to selv. Vet ikke helt.

Skrevet

Jeg ble frelst rundt episode fem-seks i alle fall. Skal jeg rangere sesongene fra best til "værst" blir det slik: 3,4,2,1,5. Som flere over har skrevet så blir man ikke helt hekta før man er kjent med karakterene.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...