Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vilt betatt, hvordan komme nærmere?


Anbefalte innlegg

Fadderuka er for fullt igang, og det har seg slik at en av fadderne mine er ei helt fantastisk jente. Jeg er rett å slett helt betatt av jenta! Får ikke det ufattelig nydelige ansiktet hennes ut av hodet.

 

Jeg har naturlig nok snakket med henne, men samtalene er veldig løse, om dere skjønner. Blir liksom ikke veldig kjent, praten går mest i hva som drikkes og hvordan formen er.

 

Så det jeg lurer på er hva jeg skal snakke om, og hvordan jeg bør gå frem for å komme nærmere henne. Vet liksom ikke helt hva vi har til felles enda. Men ønsker å få henne til å prate om seg selv, da jeg er flink til å lytte å ta del i det andre sier. Så, hvordan kan jeg få henne til å prate om seg selv, uten at det virker som et kjedelig og ensformig intervju?

 

Ellers noen tips? Alt tas imot med takk, med forbehold om at det ender med meg å henne i samme seng!



Anonymous poster hash: 8f4b9...146
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil bare ligge med henne altså? DET må du iallefall ikke si!

 

Anonymous poster hash: 515f3...234

 

Nei, vil ikke BARE ligge med henne. Liker virkelig denne jenta, ut ifra det inntrykket hun har gitt meg så langt da. Jeg vil bare finne ut mer om henne, så jeg vet om hun er kjærestemateriale. Er bare fryktelig dårlig på starte en samtale. Blir som regel bare spørsmål i starten, som et kjedelig intervju. Når praten først er igang så går alt på skinner. Vil bare ha noen guidelines kan du si.

 

Forøvrig likte jeg Zarac sin ide, men litt usikker på om jeg burde fyre av den enda. Hadde jeg kjent henne litt bedre skulle jeg gjort det ;)

 

Så, om hun ikke er kjærestemateriale, så vil jeg fortsatt i seng med henne. Men den biffen klare jeg fikse. I de forholdene jeg har hatt tidligere så er det jenta som har tatt initiativet. Så har liksom ikke vært noe problem. Men denne jenta virker litt sjenert, så da må jo jeg ta initiativ. Det jeg trenger litt hjelp til!

 

Anonymous poster hash: 8f4b9...146

Lenke til kommentar

Si hei, spør hva henne skal i helga, gi henne komplementer, om hun går med noen fine plagg, om hun er sjenert kan det være et tegn på at henne liker deg, vis det samme ved øyekontakt og smil.. Spør om henne vil finne på noe, hva som helst. Etter det går det som du selv sier på skinner om kjemien er på plass :)

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Hva man sier i ord har lite å si, så ikke tenk så mye på det. Hvordan man sier det er derimot veldig viktig. Snakker du med engasjement, bruker du monoton stemme, snakker du uten glød? Slike ting påvirker den andres inntrykk av deg.

 

Det hjelper jo også å vise seksuell interesse for å ikke bli oppfattet som (bare)en venn, noe de fleste her inne feiler i.

 

Det er også mulig å bruke spesielle samtaleteknikker for å unngå å havne i intervjumodus

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Denne tråden har vært inaktiv en stund, men det hadde vært artig å høre om trådstarter kom noen vei og om han brukte tipset mitt?

 

Dessverre må jeg skuffe dere. Ble aldri så jeg fikk fyrt av det som kanskje kan være tidenes sjekkereplikk! Skal sies at jeg fortsatt liker jenta, men noe skjedde, for pluttselig begynte hun å unngå meg. Aner ikke hvorfor. Har vært andre, så er ikke verdens undergang.

 

Jeg er ikke den som venter på ei jente i evigheter. Og har sånn sett gått videre. Som sagt liker jeg henne fortsatt, men det er flere fisk i havet som man sier, ingen jeg har prøvd linja di på dog! Hadde glemt den faktisk. Men, nå som du har frisket opp litt, tror jeg faktisk det er ei den kanskje kan fungere på. Skal teste den på eksamensfest neste uke!

 

Skal se om jeg husker å rapportere om hvordan det går :)

 

Anonymous poster hash: 18eaa...fee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...