Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

 

Frankrike er høyere rangert.

Woho, hele èn plass foran Eredivise... Poenget mitt er at jeg syns den årets spiller i verden-kåringen er bare tull på FM. Spillere som Messi og Ronaldo i begynnelsen av spillet kan være skadet i 10 mnd, score to mål og likevel blir de nominert.

 

 

Veit. Skal sies at Mata stadig vekk vinner den hos meg. Uansett fikk ikke jeg det med noen spiller fra Twente i fjor (FM13) heller, og da hadde spissen min 45 ligamål på 28 kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AC ble kjøpt opp av en rik oljegark før fjerde sesongen. Han spyttet inn penger i å forbedre alt av fasiliteter samt uansvarlig mye penger til overganger og lønn. Da slo jeg til på overgangsmarkedet med en helt klar ny overgangrekord med spinnville 2.2 milliarder kroner for Paul Pogba!

 

attachicon.gifTransfers.jpg

 

fy faen! du kan glede deg til ffp sanksjonene kommer :p hvorfor 2.2milliarder for pogba av alle? du kunne jo kjøpt de aller aller beste til den prisen! sier ikke at han ikke er god, men han er ingen messi/ronaldo :p

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Nja han var eneste spiller igjen i en posisjon som kunne forsterke troppen min og jeg hadde 3 milliarder igjen på overgangbudsjettet. Så hvorfor ikke? Ingen grunn til å spare på pengene på spillet og han har levert vannvittig så langt. Tipper han ender på 25-30 mål fra sentral midtbane.

 

Har prøvd å få Pogba på alle savene mine så lang på FM14 med store lag og det har vært umulig. Han er jo det største fotballtalentet i verden i dag, ufattelig bra spiller.

Lenke til kommentar

Etter 3 sesonger har jeg fått Mosjøen i Adecco. Vil ikke bruke så mye penger for jeg vet hvor vanskelig det er å få det som et mikrolag.

 

Vant 3 div lett første sesong, måtte hente noen spillere for laget er ganske tomt på fm 14.

 

Kom på 2 plass første sesong i 2 div, og klarte å vinne med en liten margin 3 sesongen.

 

Har endelig fått nok staff til å trene ordentlig så nå blir det egenproduserte spillre som gjelder.

 

Skal prøve å holde meg oppe i adecco denne sesongen og som sagt ikke bruke noe penger, hentet 2 på free transfer for å forsterke fremover.

 

Har solgt 2 regens forrige sesong, en til odd for 500 og en til viking for 400k. Penger jeg trengte sårt.

Lenke til kommentar

forstår ikke hvordan mourinho har jobben i chelsea i 2016/17 når jeg har vunnet PL hvert år, samt cl det ene året, satser på en repeat i år når jeg leder 8 poeng over chelsea med 12 kamper igjen, samt så er jeg altså 18 poeng foran city, som for en eller annen grunn er helt elendige på min save! :O :D

 

Slo akkurat barcelona ut av cl i 8.dels etter 2-2 hjemme og så 2-1 seier på bortebane :D , den ene kampen daniel goal sturridge ikke scorer så er det mot dem :O

 

Vant også ligacupen knepent mot chelsea, der var sturridge selvfølgelig forskjellen :D (håper jo lukaku og suarez kan bøtte litt de og men men så lenge jeg vinner og den ene scorer mye så går d jo fint :D) var forøvrig den eneste cupen jeg ikke hadde vunnet, unguttene mine gjorde det stort i denne turneringen, naturligvis toppet lag mot chelsea ettersom jeg ikke unner dem noe som helst. :)

 

 

forøvrig ja pogba er dødsgod, får ikke han helt til min klubb, gjort det på alle andre fm spill, men 2,2milliarder tror jeg få spillere egentlig er verdt men men, så lenge han gjør jobben for deg så går det jo greit :D

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Noen andre som har tenkt på hvordan et lignende spill som FM ville vært på konsoller som playstation og Xbox? Håper at det en gang dukker opp i fremtiden og om det skjer skal jeg isåfall ha det med en gang! Håper at det er noen som arbeider med noe slikt og jeg tenker hvor populært det kunne blitt om det hadde vært mulig å få en ordentlig online modus til det også.. Det må være drømmespillet mitt ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar

Etter 3 sesonger har jeg fått Mosjøen i Adecco. Vil ikke bruke så mye penger for jeg vet hvor vanskelig det er å få det som et mikrolag.

 

Vant 3 div lett første sesong, måtte hente noen spillere for laget er ganske tomt på fm 14.

 

Kom på 2 plass første sesong i 2 div, og klarte å vinne med en liten margin 3 sesongen.

 

Har endelig fått nok staff til å trene ordentlig så nå blir det egenproduserte spillre som gjelder.

 

Skal prøve å holde meg oppe i adecco denne sesongen og som sagt ikke bruke noe penger, hentet 2 på free transfer for å forsterke fremover.

 

Har solgt 2 regens forrige sesong, en til odd for 500 og en til viking for 400k. Penger jeg trengte sårt.

 

 

Hvordan klarer du å holde spillerne i kampform i 3 div? Det virker jo helt umulig å få de i kampform. Kjørte på med 7 kamper pre season, men ingen av spillerne er i nærheten av kampform. Sesong 1 klarte jeg ikke å få de i kampform før midt i sesongen. Er det bare sånn realiteten er i 3 div?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Har stor stall og bruker dem jeg føler er i best form. Men det er realiteten for alle lag der så alle er på samme fot heh.

 

Når det er sagt så klarte jeg en 8ende plass første sesong i adecco med så og si samme lag jeg rykket opp med.

 

2ndre sesong i adecco har startet forykende og liggerp å første plass etter 12 kamper. 9-1-2 i kamper.

 

Mine spisser har spilt veldig bra, spesielt Glenn Andre Pedersen. (det morsomme er at jeg spilte mot han på aldersbestemt fotball i mine yngre dager, han var i en annen liga enn oss når det gjelder kvaliteter heh)

post-262771-0-40178600-1400331749_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...