Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde en ny taktikk denne sesongen, men huff det gikk rett i dass. Halve sesongen og jeg lå under midttabell. Skiftet til den gode gamle og klarte å redde en 7ende plass til slutt og sikret den siste Europa League plassen. Götze storspilte, Schweinsteiger spilte greit.

 

Har 0 penger som vanlig. Prøvde å sikre meg Marco Reus, men han var ikke intr :p

 

Startet en ny save med Mosjøen (hjemstedet) i3dje div, så får se hvor mye jeg switcher fra save til save heh

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde en ny taktikk denne sesongen, men huff det gikk rett i dass. Halve sesongen og jeg lå under midttabell. Skiftet til den gode gamle og klarte å redde en 7ende plass til slutt og sikret den siste Europa League plassen. Götze storspilte, Schweinsteiger spilte greit.

 

Har 0 penger som vanlig. Prøvde å sikre meg Marco Reus, men han var ikke intr :p

 

Startet en ny save med Mosjøen (hjemstedet) i3dje div, så får se hvor mye jeg switcher fra save til save heh

 

 

Hvor finner man database med Mosjøen?

Lenke til kommentar

Har et problem med cloud saving. Lagret en save jeg har spilt i 8 år på til cloud, og finner den på den dataen når jeg går inn på "hent spill" og velger cloud istedet for lokalt. Men når jeg går inn på den andre dataen min, så ligger det ikke noe der. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få den fram på data nummer 2?

Lenke til kommentar

AC ble kjøpt opp av en rik oljegark før fjerde sesongen. Han spyttet inn penger i å forbedre alt av fasiliteter samt uansvarlig mye penger til overganger og lønn. Da slo jeg til på overgangsmarkedet med en helt klar ny overgangrekord med spinnville 2.2 milliarder kroner for Paul Pogba!

 

post-109180-0-54510100-1400087864_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Frankrike er høyere rangert.

Woho, hele èn plass foran Eredivise... Poenget mitt er at jeg syns den årets spiller i verden-kåringen er bare tull på FM. Spillere som Messi og Ronaldo i begynnelsen av spillet kan være skadet i 10 mnd, score to mål og likevel blir de nominert.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

AC ble kjøpt opp av en rik oljegark før fjerde sesongen. Han spyttet inn penger i å forbedre alt av fasiliteter samt uansvarlig mye penger til overganger og lønn. Da slo jeg til på overgangsmarkedet med en helt klar ny overgangrekord med spinnville 2.2 milliarder kroner for Paul Pogba!

 

attachicon.gifTransfers.jpg

 

 

Jeg... jeg... nekter å gratulere deg med Pogba til over 2 milliarder :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...