Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan bruker dere de unge spillerne, de beste får jo naturligvis spille mye(sterling,vitinho osv) Men de litt mindre skilla for øyeblikket som har stort potensialet er så vanskelig å finne kamp å spille som regel. eg prøver å bruke dem i kampene mot drittlag, men er litt risky da jeg ikke har garantert vunnet ligaen, har som oftest blitt reddet av Guden Sturridge som alltid scorer mål . I CL så bruker jeg dem hele tiden, er som regel lett å komme seg videre fra gruppespill, ligacupen og fa cupen så får de spille omtrent de fleste kampene med untak mot storlag og som oftest i finalen(bruker flere av dem da men må ha noen av de mer modne spillerne på laget da)

 

og hva skjer med at de ungguttene ikke har lyst til å dra på lån hos ajax som er min samarbeidspartner, er jo en fantastisk klubb å spille for :(

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Har et dilemma. Spilte nettop CL finale, tapte 6-7 på straffer. Dagen etter klikka FM... Jeg spiller med lagring hver uke så det er bare den kampen som røk.

På den ene siden synes jeg det er kjipt, jeg tapte jo den kampen og burde egentlig tape den med vilje, men på den andre siden så var jo ikke dette min skyld og hadde jeg vunnet den, så hadde jeg jo risikert å tape.

 

Noen som har noen tanker?

Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å vinne Årets manager i tyskland? Vant serien(med 25 poeng), cupen, satt poengrekord i serien, satt målrekord i serien(som hadde stått siden 70-tallet). Og likevel så vinner duden som klarte en 5.plass i serien. THE FUCK!?!?!?!?

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å vinne Årets manager i tyskland? Vant serien(med 25 poeng), cupen, satt poengrekord i serien, satt målrekord i serien(som hadde stått siden 70-tallet). Og likevel så vinner duden som klarte en 5.plass i serien. THE FUCK!?!?!?!?

 

Går på forventninger også, er man stor favoritt stil å vinne serien så er det en langt mindre sjanse for å bli Årets Manager.

Lenke til kommentar

ja, men når man knuser alle rekorder, vinner med 25 poeng på nestemann etc, så burde det ikke være noen tvil. Han som vant var ikke tippet som et av lagene som ville rykke ned heller. Tydeligvis liker de meg ikke :(

leit! vinner som regel alltid i og med jeg er liverpool og de fortsatt anser latterlige city og chelsea som større favoritter! :o

Lenke til kommentar

Ser dere hele matchen? Eller brukere dere kun nøkkel eller utvidet highlights?

 

Føler en sesong tar så utrolig lang tid om jeg skal se extended, men samtidig så nytter det ikke å ha nøkkel. Får liksom ikke sett om mine taktiske valg fungerer før det enten er mål eller går til helvette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...